- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
Had al lang zin in een Aziatische, zag mijn kans schoon met deze jonge Ademi. Knap figuur met mooie borstjes, gezicht wat overdreven geschminkt. Veel Engels kan ze niet, alleen wat standaardzinnen. Verplichte douche wat een pluspunt is. Vervolgens moet je gaan liggen en doet ze beetje body to Body. Ik stond meteen paraat wat voor het teken was om een rode condoom aan te doen. Ze smeerde er meteen glijmiddel op en wou wippen. Ik vroeg "oh no sucking?". Ze deed alsof ze het niet begreep waarop ik mij met gebaren duidelijk maakt. Ze zei, not possible anymore, door het glijmiddel. Ik drong aan waarop ze zuchtte en glijmiddel afwreef met doekjes. Halve minuut pijpen en ging meteen over naar wippen. Vervolgens ik op haar waarop ze heel de tijd ergerlijk en gespeeld "OMG" kreunde. Ze had een stapel kussens onder haar hoofd gedaan waardoor ik haar gezicht niet zag en ook niet kon kussen, een truk waar ik een hekel aan heb. Ik trok de kussens weg maar dan kwam ze met het hoofd aan het bediende, dacht even nog te weinig te zeggen dat ze in haar WhatsApp french kiss aanbood maar stootte dan maar goed door want anders was de goesting misschien weg. Geen aanrader en wederom bevestiging dat Aziatische te mijden zijn Link gaat soms weg maar er is maar 1 ademi.