WHEM Adriana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn die dames vaak nep?
Ik lees overal steeds over de GK booker, maar ik weet niet wie of wat dat is
Er is/was een locatie waar kamerverhuur gedaan werd waar een bepaalde booker met aantrekkelijke jonge Oekraïne dames veelvuldig gebruik van maakte. De foto's waren altijd gemaakt in een studio waar erg veel dames van lichte zeden hun kwaliteiten lieten zien.
De witte piano was favoriet....

Als die foto's gebruikt werden was het duidelijk waar de dames vandaan kwamen.
 
Waarom kan een Booker geen Belgisch nr hebben, zal niet de eerste met Belgisch nr zijn waar ik een top date geregeld heb...
Booker van Rebecca bijvoorbeeld
 
Waarom kan een Booker geen Belgisch nr hebben, zal niet de eerste met Belgisch nr zijn waar ik een top date geregeld heb...
Booker van Rebecca bijvoorbeeld
Omdat ik nooit via Belgische bookers afspreek en er soms nummers gehackt worden door Belgische nummers. 😝

Het nummer is legitiem (mijn nederige excuses) en heb me gecommit tot een afspraak vandaag….

En helaas voor niks gekomen… veel plezier ermee mannen!
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik nooit via Belgische bookers afspreek en er soms nummers gehackt worden door Belgische nummers. 😝

Het nummer is legitiem (mijn nederige excuses) en heb me gecommit tot een afspraak vandaag….

En helaas voor niks gekomen… veel plezier ermee mannen!
Als in dat je niks meer hoorde bij aankomst?

Hoe verliep dat contact? Denk je dubbele afspraken maken type of toch nep account ondanks reactie of....?
 
Als in dat je niks meer hoorde bij aankomst?

Hoe verliep dat contact? Denk je dubbele afspraken maken type of toch nep account ondanks reactie of....?
Ik kreeg gelijk een automatisch antwoord bij mijn eerste app inclusief prijzen en adres. Daarna een tijd afgesproken. Bij vertrek van huis aangegeven dat ik onderweg was en over 30 minuten zou arriveren waarop ik netjes een bevestiging kreeg.

10 minuten voor de afspraak mij netjes gemeld; geen reactie. 5 minuten over tijd aangegeven dat ik nog 5 minuten zou wachten en vertrekken; geen reactie. De betreffende persoon was "online". 10 minuten over tijd "Doei!" gezegd; geen reactie.

Helemaal geen reactie meer gekregen tot nu toe; erg klantvriendelijk! 😤🤬

Succes ermee voor degenen die willen afspreken.
 
Ik kreeg gelijk een automatisch antwoord bij mijn eerste app inclusief prijzen en adres. Daarna een tijd afgesproken. Bij vertrek van huis aangegeven dat ik onderweg was en over 30 minuten zou arriveren waarop ik netjes een bevestiging kreeg.

10 minuten voor de afspraak mij netjes gemeld; geen reactie. 5 minuten over tijd aangegeven dat ik nog 5 minuten zou wachten en vertrekken; geen reactie. De betreffende persoon was "online". 10 minuten over tijd "Doei!" gezegd; geen reactie.

Helemaal geen reactie meer gekregen tot nu toe; erg klantvriendelijk! 😤🤬

Succes ermee voor degenen die willen afspreken.
Duidelijk. Lag dus zeker niet aan jou.

Enige variant die ik kan bedenken is als ze niet met een boeker werkt, een uitloop-klant had, dus je eerste appje niet zag (10 min vooraf) en bij je 2e appje dacht: pfff, even een kwartier pauze en deze man zegt wel heel ongedurig: over 5 min ben ik weg hoor.

Maar een andere optie is dat het echt een Belgisch nr is omdat de dame helemaal niet in het land is.

De tijd gaat het uitwijzen.

In welk deel van de stad ontving ze (op papier althans)?
 
Iemand nog een ervaring die binnen geraakt is?

Blijf namelijk benieuwd en denk dat ze bij James een dubbele afspraak had gemaakt oid.

Maar ik twijfel of het de dame van de foto's is, omdat ik wel een adres en verdere info maar geen selfie door gestuurd kreeg.

Dusss....wie is er geweest en weet meer?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan