Your Best Welcome
Guys, I'm a sweet and friendly girl with a good sense of humor, very young. My hair is like silk and my skin is like a baby, my kisses are like honey and all this is...
www.kinky.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr is/was een locatie waar kamerverhuur gedaan werd waar een bepaalde booker met aantrekkelijke jonge Oekraïne dames veelvuldig gebruik van maakte. De foto's waren altijd gemaakt in een studio waar erg veel dames van lichte zeden hun kwaliteiten lieten zien.Zijn die dames vaak nep?
Ik lees overal steeds over de GK booker, maar ik weet niet wie of wat dat is
Dan eerder de piano temmer.... Dames worden goed opgeleid daarDat GK blijft maar vragen oproepen en het is al zo vaak uitgelegd. Die booker gebruikt die locatie niet eens meer. Tijd om de GK Booker een andere naam te geven.
Ik stel voor: "De Piano Stemmer".
Gehackt waarschijnlijk; even wachten met contact opnemen tot er weer een 06 verschijnt.Blijft erg mooi.
Heb interesse, is wel een +32 nummer.
Omdat ik nooit via Belgische bookers afspreek en er soms nummers gehackt worden door Belgische nummers.Waarom kan een Booker geen Belgisch nr hebben, zal niet de eerste met Belgisch nr zijn waar ik een top date geregeld heb...
Booker van Rebecca bijvoorbeeld
Klopt! 120/160/200 zou in balans zijn, maar dit is fijner.ik vind haar prijsstelling wel interessant: 120e voor een half uur, dan 140e voor drie kwartier en 200e voor een uur. Lijkt me 45m echt een sweet spot
Als in dat je niks meer hoorde bij aankomst?Omdat ik nooit via Belgische bookers afspreek en er soms nummers gehackt worden door Belgische nummers.
Het nummer is legitiem (mijn nederige excuses) en heb me gecommit tot een afspraak vandaag….
En helaas voor niks gekomen… veel plezier ermee mannen!
Ik kreeg gelijk een automatisch antwoord bij mijn eerste app inclusief prijzen en adres. Daarna een tijd afgesproken. Bij vertrek van huis aangegeven dat ik onderweg was en over 30 minuten zou arriveren waarop ik netjes een bevestiging kreeg.Als in dat je niks meer hoorde bij aankomst?
Hoe verliep dat contact? Denk je dubbele afspraken maken type of toch nep account ondanks reactie of....?
Duidelijk. Lag dus zeker niet aan jou.Ik kreeg gelijk een automatisch antwoord bij mijn eerste app inclusief prijzen en adres. Daarna een tijd afgesproken. Bij vertrek van huis aangegeven dat ik onderweg was en over 30 minuten zou arriveren waarop ik netjes een bevestiging kreeg.
10 minuten voor de afspraak mij netjes gemeld; geen reactie. 5 minuten over tijd aangegeven dat ik nog 5 minuten zou wachten en vertrekken; geen reactie. De betreffende persoon was "online". 10 minuten over tijd "Doei!" gezegd; geen reactie.
Helemaal geen reactie meer gekregen tot nu toe; erg klantvriendelijk!
Succes ermee voor degenen die willen afspreken.
Westpoort naast een fastfood restaurant…. Of mag dit niet?In welk deel van de stad ontving ze (op papier althans)?