Recensie Adriana, Hoofddorp (vh Den Bosch, Amsterdam, Waalwijk) 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De titel van het liedje van Tavares luidt "Heaven must be missing an angel". Nou goed nieuws, de zoektocht kan gestaakt worden. Ik heb haar vanochtend gevonden in Hoofddorp en ze heet Adriana.

Na mijn laatste bezoek was ik nog net niet de dagen aan het aftellen dat ze weer terug in Nederland zou zijn, maar met een schuin oog hield ik toch stiekem de agenda in de gaten 😊

Een eerste ontmoeting zoals ik met haar had schept hoge verwachtingen en dan kan een tweede afspraak soms tegenvallen, zeker als er een behoorlijke tijd tussen zit. *Spoiler* het was nog beter!!

Al vroeg in de week een afspraak gemaakt. Hooddorp is voor mij een aardig stukje rijden, gekozen voor de ochtend om eventuele files te voorkomen. Alles verliep vlekkeloos, afspraak was in no time gemaakt.

Ik keek er al de hele week naar uit. Eenmaal aangekomen was het vinden van een parkeerplaats wel even lastig. Eenmaal op de kamer werd ik opnieuw weggeblazen door het knappe voorkomen van deze dame. Het is ook een prachtige locatie waar ze ontvangt. Alles spik en span!

Het weerzien werd gelukkig ook van haar kant gewaardeerd. Er stond wederom een uiterst stijlvolle Adriana voor me. Haar lingerie is echt met zorg uitgekozen en benadrukken nog maar eens hoe mooi ze is.

Na even bijgekletst te hebben heb ik me even opgefrist onder de douche en terug op de kamer mocht ik op bed gaan liggen.

De bovenlaag van haar lingerie setje ging uit en ze kwam met haar prachtige lingerie nog aan lekker boven mij hangen. Terwijl ik het heerlijke lichaam streelde kreeg ik wat plagende kusjes. Af en toe het puntje van haar tong tegen de mijne, fantastisch.

De rest van haar lingerie ging uit en wauw wat een lichaam! Prachtige borsten, een hele mooie bilpartij. Buitenaards mooi noem ik dat.

Er volgde een uitgebreide blow job, waarbij ze het heerlijk rustig aan deed. Teasen van de eikel, afgewisseld met lekker langzaam pijpen, wat een feestje!

Dan maar de rollen omdraaien, Ik vroeg of ik haar mocht beffen en dat mocht. Via zachtjes zuigen aan haar tepels, met wat kusjes over haar lichaam richting haar heerlijk frisse poes. Ik kreeg er geen genoeg van! Wat een genot om haar te beffen.

Nadat ze me nog even pijpte werd het condoom erom gedaan en liet ze zich langzaam over mijn inmiddels hele stijve penis zakken. Het uitzicht op het mooie lichaam, haar welgevormde borsten en het zachtjes kneden van haar borsten zorgde ervoor dat ik moest vechten niet te snel te komen.

Uiteindelijk gewisseld naar doggy en met het uitzicht op haar prachtige billen hield ik het niet meer en de ontlading was geweldig!

Ik snap dat deze recensie overloopt van superlatieven, maar ik beschrijf mijn oprechte ervaring. Adriana is echt zo'n leuke dame, ze is zachtaardig, respectvol, heeft een hele fijne vibe om zich heen gangen. Alles wat je van een date mag verwachten. En heb ik al gezegd hoe mooi ze is? Oké, ik zal stoppen 😂

De gehele terugreis heb ik gezongen in de auto, wat een start van de dag! Voor zo'n dame reis ik met liefde een uur op en neer. Dankjewel Adriana, 100% zeker tot een volgende keer ❤️

Heb haar ook bezocht. Kan er kort over zijn.
Zeer goede service en inzet.
Daar voor zou ik zeker nog een keer haar bezoeken.
Door alle grote verhalen over haar uiterlijk en de fotos op kinky waren de verwachtingen hoog.
Maar in het echt viel dat toch wel tegen.
Ze is veel minder strak dan op de fotos.
Borsten en billen zijn gewoon veel minder strak dan op de fotos.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
220
Damnnn wat een lekker meid.
Heerlijk echte borsten lekker likken en zuigen. Lekker billen waar je flink kan door stoten.

Ik bezoek meerendeels latinas vanwege heerlijke dikke billen en mogelijkheden.
Maar Adrianna maakte me ook helemaal gek.
1e rond door haar prachtige lichaam niet kunnen volhouden met cowgirl positie maar 2e rond was het een feest. Waar ze ook van genoot

Als ik terug denk word ik weer geil van.
Ze ziet me vaker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan