Adverteren met een andere ontvangstlocatie als de daadwerkelijke locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.374
08/09/21
1.050
1
Geachte medewandelaars,

Wellicht dat ik er als een van de weinige een punt van maak, maar : het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik reageer op een dame die kortbij mijn woonadres zou ontvangen volgens de advertentie, maar bij navraag niet eens in de buurt zit.

Vanavond 1 die op SJ adverteert in Moordrecht en op Kinky op Gouda, maar uiteindelijk ergens in Nieuwerkerk ad IJssel zit. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar als iemand adverteert in Delft, maar ontvangt in hartje Den Haag of adverteert in Moordrecht en in hartje Rotterdam ontvangt.... ik vind daar wat van. Ik selecteer op nabijheid en bereikbaarheid, en dat gaat dus niet altijd lukken. Waarom niet adverteren in je eigen woonplaats of je eigen ontvangstlocatie?

Wat vinden jullie?
 
Tja ze proberen vaak op een bepaald punt een groter bereik te hebben.
Heb er destijds ook een paar gehad en werden ze boos als ik zei dat het tever omrijden is, ''je moet de advertentie maar lezen waar ik zit'' zeiden ze dan.

Ik zei altijd dan meteen misschien moet jij je gps locatie eens goed instellen, Alkmaar is geen Den Helder, zit aardig wat kilometers tussen....
Meestal werd ik dan bestempeld als fake, ik kon er niet wakker van liggen.

Ik heb zoiets zeg gewoon in welke plaats je echt zit zo trek je de meeste klanten, zijn er denk ik genoeg die afhankelijk zijn van de fiets of het OV en dat is niet altijd even makkelijk.
 
Begrijp je punt. Ik woon in een regio met veel kleine dorpen met ca. 4 a 5000 inwoners. Om niet op te vallen adverteren ze met een grote stad in de buurt. Heb hier dan niet echt een probleem mee, of ik nu 10 minuten verder moet rijden. Echter kan mij voorstellen dat dit in regio's met grote steden als Rotterdam, Amsterdam of zo anders kan zijn.
 
Begrijp je punt. Ik woon in een regio met veel kleine dorpen met ca. 4 a 5000 inwoners. Om niet op te vallen adverteren ze met een grote stad in de buurt. Heb hier dan niet echt een probleem mee, of ik nu 10 minuten verder moet rijden. Echter kan mij voorstellen dat dit in regio's met grote steden als Rotterdam, Amsterdam of zo anders kan zijn.
Ik denk als ze in hartje Rotterdam adverteren en in hartje Den Haag ontvangen je niet heel blij bent.

Zijn er ook genoeg die van noord tot zuid Nederland meerdere advertenties hebben, dan is de vraag waar ze zitten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan