afgedankt uit Azië of Latijns Amerika

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.268
01/07/21
2.167
33
krijgen wij in Noord Europa alleen maar de afdankertjes uit Latijns Amerika of Azië ?

Ben regelmatig in beide regio's geweest, en het aanbod ter plekke is ronduit fenomenaal te noemen, prachtige vrouwen tussen de 20 en 30, maar als ik dan hier in Noord Europa zie wat het aanbod is, vaak zijn ze in dik in de 40 en hebben teveel bonen of noedels gegeten..
Waarom komen deze aantrekkelijke dames niet op jongere leeftijd onze kant op, ofwel waar kan ik ze vinden zonder eerst 12 uur in een vliegtuig te moeten zitten?
 
Voor veel van die dames zal het lastig genoeg zijn om een werkvergunning in Nederland te regelen. Helemaal als je komt om je lichaam te verkopen, kun je het eindelijk al shaken.

Meeste latinas zijn dames die hier allang zitten. Vaak getrouwd (geweest) met een Europeaan of eventueel via Spanje...
 
ofwel waar kan ik ze vinden zonder eerst 12 uur in een vliegtuig te moeten zitten?
Ik raad je overigens gewoon aan om een vakantie naar bijv Thailand te boeken. Het verschil tussen een DVP hier achter de ramen, en daar eentje uit een bar is echt immens. Totale GFE daar, en vanaf 60 euro heb je er al eentje heel de nacht op je kamer en is 2 shots het minimum.
 
Ik raad je overigens gewoon aan om een vakantie naar bijv Thailand te boeken. Het verschil tussen een DVP hier achter de ramen, en daar eentje uit een bar is echt immens. Totale GFE daar, en vanaf 60 euro heb je er al eentje heel de nacht op je kamer en is 2 shots het minimum.
ik weet het... maar zou ze graag dichter bij huis willen vinden. Overigens de prijzen gezien momenteel voor vliegtickets die kant op?
 
ik weet het... maar zou ze graag dichter bij huis willen vinden. Overigens de prijzen gezien momenteel voor vliegtickets die kant op?
Die zijn aardig prijzig op het moment ja. Ik heb nog een klein beetje geluk gehad, had afgelopen April geboekt voor ticket in Juni. Kostte me ruim 600 euro met Qatar Airways. Sindsdien zijn de prijzen echt alleen maar gestegen helaas ja.. ik richt me weer op 2023 voor Thailand.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan