Afspreken met "Instagram waardige modelletjes"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zal wel aan mij liggen maar snap de combi niet. Je zou denken dat sekswerkers liefst zo low profile mogelijk blijven . Als je dan een halve celeb gaat spelen hoeft het niet te verbazen dat de discretie wegvalt.
 
Het zal wel aan mij liggen maar snap de combi niet. Je zou denken dat sekswerkers liefst zo low profile mogelijk blijven . Als je dan een halve celeb gaat spelen hoeft het niet te verbazen dat de discretie wegvalt.
Ze vinden ook klanten via Social Media. Het zijn zelfstandige dames, dus geen bureau die voor hun bemiddelen.

Waar ik benieuwd naar ben is hoeveel dit soort meiden kosten.....
Je kunt dat vinden op hun websites.
 
Waar ik benieuwd naar ben is hoeveel dit soort meiden kosten.....
Ligt echt aan de dpv, ik heb playboy modellen gehad, echt een paar van de meest prachtige meiden waar ik ooit een kamer mee heb gedeeld. Kosten toen iets van 150 per 30 minuten per dame(dit was nog voor de tijd dat het normaal werd om 150 - 200 te vragen voor 30 minuten). Als je even rond kijkt op kinky heb je genoeg dames die instagram waardig zijn.

Het probleem met instagram is dat je meteen met een miljard andere dames die knap zijn moet concurreren. Daarnaast is het met vrijwel alle social media dat het geld dat de "modellen" verdienen veel minder is dan verwacht. De top 5% verdient uitstekend, maar de rest verdient geen moer (maar liegt er al te graag over) Ik kan me van onlyfans herinneren dat er een dame in America 300 dollar had verdient in 1 maand en daarmee letterlijk in de top 10% hoog verdienders was op onlyfans.
 

Insta: https://instagram.com/karinacastellanomartinez?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Echt een toppertje. Heel knap en een prachtig

Recensies zijn te vinden op dit forum. Ik ben inmiddels 3 keer bij haar geweest, ze is lief, de sex is zeker OK en haar lichaam spectaculair als je houdt van grote fake booty en tieten!
 
En heb je paar voorbeelden van dames waar je geluk mee hebt gehad als je zo'n mailtje stuurde?
Jazeker. Maar als ik die hier ga delen dan raken die dames helemaal overspoelt met reacties en dat is nou juist niet de intentie van die dames. Contact me in prive en dan kunnen we best een contact ruilen als je zelf ook wat aanlevert. ;)
 
Dit zijn sekswerkers. Geen Instagram-modellen die je kunt benaderen voor een afspraak.

Instagram-waardig vind ik zelf Veroni. Ze staat nog op mijn verlanglijst.

Moet je per se opgespoten lippen hebben om instagram waardig te zijn? 🤷‍♂️
 
Die Noa uit Antwerpen is zowat de slechtste tip die je kan geven. Daar kan je elders op dit forum ook genoeg over lezen. Op zich overigens geen slecht idee voor een topic, een leuk Playboymodel gaat er altijd in. Maar als het grotendeels bij omgebouwde venten of latina dikbillen blijft, laat dan maar.

Ik vind Noa helemaal geen mooie vrouw, teveel fake, alles is zowat aangepast aan haar met cosmetisch ingrepen

De 2de dame is wel knap maar iets te goed in haar vel om in de playboy te staan denk ik

mensen zullen altijd praten over mij! Ma hebben jullie mij ooit int echt ontmoet? Nou dat denk ik nie ! Ik ben er zeker van ! Ma mij uitmaken hierop gaan jullie zeker doen ! Anyways mijn klanten denken anders erover. ! Dus keep hating zou ik zeggen !
 
Vergeet niet dat deze dames op Instagram een droom verkopen. De foto's worden gemaakt en bewerkt door hele goede fotografen. Ik denk dat je een goed verzorgde dvp met professionele foto's ook zeer goed kan doorgaan voor een 'instagram model'. Al betaal je dan niet 'the fuck me I'm famous tax'.
 
Het mooie van Instagram is dat als je eenmaal een aantal keer de profielen van de dame van jouw smaak bekijkt, soortgelijke profielen de volgende keren automatisch langskomen. Normaal vind ik dat nogal irritant, maar in het geval dat ik een date zoek, is het verdomd handig dat Instagram blijkbaar weet wat mijn smaak is. Ik zou het nog handiger vinden als alle voorgestelde profielen ook nog eens echt te contacteren zijn voor een date in de buurt.
Helaas zijn de profielen die ik nu tegenkom nu van Japanse, Chinese, Thaise dames en dan wel met een onlyfans profiel, maar ik zou ze gewoon willen contacteren voor een sexdate, hier in NL en dan niet voor de hoofdprijs.
 
Het mooie van Instagram is dat als je eenmaal een aantal keer de profielen van de dame van jouw smaak bekijkt, soortgelijke profielen de volgende keren automatisch langskomen. Normaal vind ik dat nogal irritant, maar in het geval dat ik een date zoek, is het verdomd handig dat Instagram blijkbaar weet wat mijn smaak is. Ik zou het nog handiger vinden als alle voorgestelde profielen ook nog eens echt te contacteren zijn voor een date in de buurt.
Helaas zijn de profielen die ik nu tegenkom nu van Japanse, Chinese, Thaise dames en dan wel met een onlyfans profiel, maar ik zou ze gewoon willen contacteren voor een sexdate, hier in NL en dan niet voor de hoofdprijs.
Alleen is daardoor mijn hele instagram een soort bordeel van mooie jonge meiden geworden.
Dan moet je niet hebben dat iemand wel eens via jouw instagram iets wil opzoeken. Dat had ik een keer met een vriendin van me. Stond er niet bij stil dat ze eventjes mijn stroom in moest onderweg naar de zoek functie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan