Afspreken met "Instagram waardige modelletjes"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hunterj

Wandelaar
Forumpionier
37
24/07/21
26
1
Hee,

Ik zoek altijd naar high class dames die zo uit de playboy komen oftewel de instagram waardige modelletjes. Ik trap af met Noa uit Antwerpen.

Kennen jullie er mee post ze dan in deze tread, mag ook uit privehuizen. Prijzen voor privé afspraken liggen meestal hoger dan normaal. maar dat maakt niet uit. Ik ben altijd geïnteresseerd in.
 
Die Noa uit Antwerpen is zowat de slechtste tip die je kan geven. Daar kan je elders op dit forum ook genoeg over lezen. Op zich overigens geen slecht idee voor een topic, een leuk Playboymodel gaat er altijd in. Maar als het grotendeels bij omgebouwde venten of latina dikbillen blijft, laat dan maar.
 
Ik was deze zomer op Santorini. Met de witte huisjes en blauwe zee erachter, fotogeniek en erg populair bij de instagram crowd. Er was daar een meid bezig met een photoshoot, ik heb het resultaat niet gezien maar ik weet zeker dat het er top uit zag en dat er heel veel mannen allerlei hitsige commentaren op die fotos achter hebben gelaten in de hoop haar aandacht te trekken.

Anyway ze stond daar dus, met een fotograaf en een lichtman en een vent met een grote ventilator om haar rok achter haar te laten wapperen. Honderden toeristen in een kluwen op 3 meter ervandaan, uit het zicht van de lens uiteraard. Zijzelf helemaal.opgedirkt. En toen kwam er een windvlaag vanachter, haar rok waaide omhoog, en er zaten net dezelfde cellulitisbillen onder als bij die miljoenen andere vrouwen op de wereld.

Ik heb niks tegen cellulitis. Het is normaal, zo zien lichamen er nou eenmaal uit. Mijn punt is dat de fotos die je online ziet, hartstikke fake zijn. Niet 'AI' fake, maar gewoon dat ze in scene gezet zijn, de mindere kantjes weggedraaid van de lens, beetje photoshop waar nodig. Zulke vrouwen ala op social media fotos bestaan niet. Als ze op een toilet zitten, vouwt hun buik bij allemaal op onflatteuze manieren.

Ik heb het al met meerdere 'Instagram modellen' gedaan, sommige met 100k+ volgers. Geen enkele adverteert ermee dat ze betaald beschikbaar is voor meer dan fotos. 1000'en simps doen de hele dag hun fotos liken en 🔥 emojis posten. En allemaal waren ze qua seks niet beter dan 'niet modellen' om het maar zo te zeggen.

Geen antwoord op je vraag natuurlijk en ik weet wel dat het geil kan zijn om iemand te neuken waarvan je weet dat 10 duizenden andere mannen hun linkerpink zouden geven om aan haar tieten te voelen. Maar ik heb jarenlang onderschat hoe 'echt' ik dacht dat die dingen op social media waren, al wist ik op bewust niveau natuurlijk best dat ze geposeerd waren. Gif voor de hersenen. Maar ja, dat was me eerder wel verteld, maar heb ik toch ook moeten ervaren om er echt inzicht in te krijgen...
 
Hee,

Ik zoek altijd naar high class dames die zo uit de playboy komen oftewel de instagram waardige modelletjes. Ik trap af met Noa uit Antwerpen.
Het is een knappe verschijning met mooie foto's, maar zoals Jan de Man al zei, het is allemaal op z'n voordeligst gefotografeerd, belicht, gefotoshopt en aan de dame is ook het nodige verbouwd. Mijn type is het niet. Daarnaast noemt ze zichzelf in haar advertentie ook "media personality", misschien ben ik hier de enige, maar ik ben haar nog niet in de media, anders dan hier op GR, tegengekomen. Wij van WC-eend.

Instagram waardig is sowieso relatief, ik heb gehoord dat iedereen met een telefoon of computer met internetverbinding namelijk een Instagram-account kan aanmaken, ik heb er ook één. Als ik het aantal volgers van Noa bekijk is Instagram waardig in dit specifieke geval ook nog eens heel relatief met slechts 79 volgers, zelfs ik heb er 5 x zoveel.
 
Veel dames die dit soort activiteiten stiekem doen adverteren met hun mailadres in de bio. Ze gebruiken termen als "collab" of "dm". Je kan deze gewoon een mailtje afvuren op de bonnefooi. Heb er al zoveel gehad die gewoon uit zijn op de cash en de spanning. Zorg wel dat je eigen insta niet een zootje is ;)
 
Veel dames die dit soort activiteiten stiekem doen adverteren met hun mailadres in de bio. Ze gebruiken termen als "collab" of "dm". Je kan deze gewoon een mailtje afvuren op de bonnefooi. Heb er al zoveel gehad die gewoon uit zijn op de cash en de spanning. Zorg wel dat je eigen insta niet een zootje is ;)
En heb je paar voorbeelden van dames waar je geluk mee hebt gehad als je zo'n mailtje stuurde?
 
Maar hoe vindt je ze? Ik heb insta en blader regelmatig door deze schoonheden. soms zie ik een E-mail adres staan, maar nergens Partime vriendinnetje. Ook ik wil wel eens mijn hengel in een playboy mosseltje hangen.
 
Nee ik heb parttime vriendinnetje ook nooit gelezen en schaar me achter de vraag van Ernstige Neuker
Je hebt allerlei variaties, maar vaak is het wel duidelijk, bijv:




Je kunt ook altijd kijken wie ze zelf volgen. Een tekst als FMTY is ook altijd erg duidelijk.
 
Je hebt allerlei variaties, maar vaak is het wel duidelijk, bijv:




Je kunt ook altijd kijken wie ze zelf volgen. Een tekst als FMTY is ook altijd erg duidelijk.

Dit zijn sekswerkers. Geen Instagram-modellen die je kunt benaderen voor een afspraak.

Instagram-waardig vind ik zelf Veroni. Ze staat nog op mijn verlanglijst.

 
Je hebt allerlei variaties, maar vaak is het wel duidelijk, bijv:




Je kunt ook altijd kijken wie ze zelf volgen. Een tekst als FMTY is ook altijd erg duidelijk.
Deze dames zijn verspreid over heel europa. Dat wordt een hotel en date plannen. Zoek ze liever dichter bij huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan