Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb me aangemeld voor SlutterdayZ volgende week do 11/05. Is mijn eerste deelname en heb daarom een paar praktische vragen (hopelijk is dit het juiste topic hiervoor):
Rondlopen in boxer/slip veronderstel ik en blootsvoets of toch iets van schoeisel?
Tip voor het bijhouden van de sleutel van je locker?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Ik heb me aangemeld voor SlutterdayZ volgende week do 11/05. Is mijn eerste deelname en heb daarom een paar praktische vragen (hopelijk is dit het juiste topic hiervoor):
Rondlopen in boxer/slip veronderstel ik en blootsvoets of toch iets van schoeisel?
Tip voor het bijhouden van de sleutel van je locker?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Slip/boxer hemd,
lopen op slippers, je weet nooit of er glas ligt.
Er zit een elastiek om de sleutel, dus die kan je zo om je arm doen.
En flacons op tafel naast de condooms is handgel 😅 geen glijmiddel.
 
Hallo Vrienden,

Hebben jullie zin in een geil actief feestje Vrijdag 26 mei 20u? Angels From Hell "Luxury" @Buddha Club
Alle dames in hun meest opwindende en geile lingerie.
Wis je dat op onze vorige party meer dan 35 lekkere Angels aanwezig waren?
Zoals ze zeggen het dak ging er af. Geef maar maar een seintje als je wil komen. We hebben er al zin in... nu jij....
 
Hallo Vrienden,

Hebben jullie zin in een geil actief feestje Vrijdag 26 mei 20u? Angels From Hell "Luxury" @Buddha Club
Alle dames in hun meest opwindende en geile lingerie.
Wis je dat op onze vorige party meer dan 35 lekkere Angels aanwezig waren?
Zoals ze zeggen het dak ging er af. Geef maar maar een seintje als je wil komen. We hebben er al zin in... nu jij....
Ik heb reeds gereserveerd via Buddha Club (wel nog geen bevestiging gekregen) dus hopelijk tot dan.
 
Heel onverwachts kunnen wij maandag 26 juni een club bezoeken.
De opties zijn
Divine
Eroxx
De Zaar

Wij willen dat de vr goed wordt verwend.
Uitsluitend door westerse mannen.
Welke v d bovengenoemde opties is daarvoor het beste?
En vanaf hoe laat?
 
Zie vooral veel over afspreken in clubs. Maar misschien wat laagdrempeliger iemand zin om eens wat in amsterdam af te spreken . Lekker langs la vie dieix biertje ergens drinken op walle en zien wat de avond brengt. ? Ervaringen uitwisselen
 
Hé Lieverds,

Op het nazinderen van de beats van TML zullen we vrijdag 4 augustus weer een heus geil feestje bouwen. Angels From Hell vanaf 20u tot 01u in Buddha Club Boom.
Wij hebben er alvast zin in en jij?

Buddha 4 Augustus.jpg
 
Heb me ingeschreven voor de editie van 03/08. Het zal de eerste keer zijn in deze club. Ben benieuwd hoe de faciliteiten hier zijn, opkomst/drukte enz…Eva en Maya ken ik reeds van een ander feestje. Met Nana, Leandra en Rachel hoop ik ook nader kennis te maken.
 
Heb me ingeschreven voor de editie van 03/08. Het zal de eerste keer zijn in deze club. Ben benieuwd hoe de faciliteiten hier zijn, opkomst/drukte enz…Eva en Maya ken ik reeds van een ander feestje. Met Nana, Leandra en Rachel hoop ik ook nader kennis te maken.
2Be is een grote nette club
Vriendelijk personeel
Qua drukte dat weet je nooit
Ik ben er ook als alles meezit
Nana,Rachel en Leandra gaan je zeker bekoren😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan