Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi allemaal! Ik ben inmiddels anderhalf jaar naar het buitenland verhuisd en heb sinds niet (bijna) geen GB's meer mee gemaakt. Ik ben 1 tm 15 november in Nederland en zou het leuk vinden om weer eentje bij te wonen. Het liefst eentje waarbij anaal / DP mogelijk is :). Alles met condoom het liefst. Mocht je iets weten of eentje organiseren, of wil je samen aan eentje gaan, let me know!

Zo! Is Jeroen nog in de business? Nice! Daar wel eens geweest en flink genoten!
Het liefst iets in de buurt van Amsterdam/Almere/'t Gooi, maar Den Haag moet ook te doen zijn!
Thanks!

Ik wil voor de verjaardag van mijn vrouw een gangbang organiseren voor haar. Dit wil niet thuis doen maar op een plek die daarvoor geschikt is zoals een hotelsuite of sexsauna. Ik ken veel locaties in Nederland, Belgie en Duitsland waar dit kan, alleen ik ken ze niet bij ons in de buurt omdat we normaal alles thuis organiseren. Weet iemand een toffe plek om dit te doen. Alles ten oosten of zuiden van Eindhoven is goed. Alvast bedankt voor jullie reactie collega's.

Doe je mee @Kiki?

En als er heren zijn die mee willen doen of een ruimte hebben waar dat kan stuur me dan een DM of reactie op dit bericht.

Laatst bewerkt:
Morgen is er een GB bij Le Baron in Heerenwaarde waar ik heen wil. Iemand anders ook van plan te gaan?

@Boeroe helaas kan ik je niet helpen aan een locatie maar ik ben geen GB newbie en zeker geïnteresseerd om nieuwe contacten op te doen met mensen in dezelfde hobby 👍👍

Morgen is er een GB bij Le Baron in Heerenwaarde waar ik heen wil. Iemand anders ook van plan te gaan?

@Boeroe helaas kan ik je niet helpen aan een locatie maar ik ben geen GB newbie en zeker geïnteresseerd om nieuwe contacten op te doen met mensen in dezelfde hobby 👍👍

Bedankt voor je antwoord @Balzaque99 (geniale naam trouwens) stuur me een DM om je toe te voegen aan het gb groepje dat ik heb op K

Terug
Bovenaan Onderaan