Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel onverwachts kunnen wij maandag 26 juni een club bezoeken.
De opties zijn
Divine
Eroxx
De Zaar

Wij willen dat de vr goed wordt verwend.
Uitsluitend door westerse mannen.
Welke v d bovengenoemde opties is daarvoor het beste?
En vanaf hoe laat?
Als "goed" betekent "veel" zou ik naar Eroxx gaan, "westers" tja dat regel je daar dan zelf. Open vanaf 11.30, actie uurtje later, wij zijn er mss ook.
 
Goedemiddag! Aanstaande zaterdag middag wil ik naar Sauna Azzurra gaan. Voor mij de eerste keer met lichtelijke spanning ga ik er naar toe, niet wetende wat ik kan verwachten. Wie gaat met me mee? Wellicht neemt het de spanning weg als we samen de deur door gaan en iemand me wegwijs maakt. Ik 30 jarige man. Verder verwacht ik geen verplichting, het is meer dat ik de stap niet alleen hoef te maken ;) Hoor het graag!
We horen van velen dat je er meer dan voldoende buitenlandse types kunt verwachten. Wij zijn er zelf om die reden al 3 jaar geleden voor het laatst geweest.
 
Heel onverwachts kunnen wij maandag 26 juni een club bezoeken.
De opties zijn
Divine
Eroxx
De Zaar

Wij willen dat de vr goed wordt verwend.
Uitsluitend door westerse mannen.
Welke v d bovengenoemde opties is daarvoor het beste?
En vanaf hoe laat?

Uit eigen ervaring kunnen wij sowieso 100% zeker De Zaar al afraden. Dat is een bruin café i.p.v. club.
Divine hebben we zelf geen enkele positieve ervaring mee, dus raden we ook al af. 😉
Staan jullie niet ook op het gastenboek van Amai (iets met een bericht over 26 juni toevallig?) Zijn jullie dezelfde Ericendebbie, want daar werd ook al expliciet aangegeven voor Westerse mannen (geheel terecht overigens😉)
 
Laatst bewerkt:
We horen van velen dat je er meer dan voldoende buitenlandse types kunt verwachten. Wij zijn er zelf om die reden al 3 jaar geleden voor het laatst geweest.
Ja daar lees ik inderdaad wisselende berichten over. Lees ook dat die vrij opdringerig kunnen zijn en daar heb ik weinig behoefte aan. Las ook dat er tegenop getreden werd maar weet niet of dat dus waar is. Iemand zeer recente ervaring met een bezoek?
 
Maandag 26 juni ben ik ook vrij en ga ik naar een club. Ben nog aan het twijfelen of het Eroxx of Amai wordt. Bij beide clubs alleen nog maar in de weekenden aanwezig geweest, dus ben benieuwd hoe het er aan toe gaat op een doordeweekse dag. Op een vrijdag in Eroxx is het percentage niet-westerse man vrij hoog. Hoe dit doordeweeks is weet ik niet. Kunnen we maar op een manier achter komen. Ben zelf een westerse man van 25.
 
Heel onverwachts kunnen wij maandag 26 juni een club bezoeken.
De opties zijn
Divine
Eroxx
De Zaar

Wij willen dat de vr goed wordt verwend.
Uitsluitend door westerse mannen.
Welke v d bovengenoemde opties is daarvoor het beste?
En vanaf hoe laat?
Lijkt erop dat jullie je keuze hebben gemaakt - zag jullie aankondiging op 't GB van Amai. Veilige keuze - afgelopen maandag was echt feest van 't begin tot ik wegging om 18u30 - 't is was nog lang niet gedaan cfr. zijn die het hebben ervaren. Weet nog niet of ik as maandag gelegenheid heb. Zoja, dan laat ik iets weten via pm.
 
Wie zien we vanavond allemaal tijdens de bbq party? Hopelijk veel leuke/verzorgde/westerse(?) Mannen die mijn vriendin komen verwennen...wij hebben er zin in...
 
Wie zien we vanavond allemaal tijdens de bbq party? Hopelijk veel leuke/verzorgde/westerse(?) Mannen die mijn vriendin komen verwennen...wij hebben er zin in...
Goed dat jullie dat Westerse erbij zetten, want van wat wij veel horen is dat het er op vrijdagen stikt van mensen van de andere culturen zeg maar....
Wij gaan niet op vrijdagen zoals we er nu in staan. Hooguit eens op een maandag als we er zin in zouden gaan krijgen.
We hopen dat jullie het leuk zullen gaan hebben. Laat maar weten hoe het is geweest (mochten jullie dat willen reviewen).
Fijn weekend gewenst.
 
Ik wil mss wel komen. Militair tattoo sleeve kaal 33j waar kickt mevrouw op mag via pm haha

Goed dat jullie dat Westerse erbij zetten, want van wat wij veel horen is dat het er op vrijdagen stikt van mensen van de andere culturen zeg maar....
Wij gaan niet op vrijdagen zoals we er nu in staan. Hooguit eens op een maandag als we er zin in zouden gaan krijgen.
We hopen dat jullie het leuk zullen gaan hebben. Laat maar weten hoe het is geweest (mochten jullie dat willen reviewen).
Fijn weekend gewenst.
Ok ik laat het weten...wij zijn er overigens vaker op de vrijdagen, het gaat ons meer om fatsoen en gedrag dan om kleur/afkomst, wij hebben het zelf verder nog niet als negatief ervaren. Er zijn altijd en overal wel lastige klanten maar daar ben je zelf ook voor bij...maandag gaan we ook, welke club is nog niet 100% zeker...grt en ook fijn en geil weekend voor iedereen
 
Morgen wil deze jongeman (30 jaar) voor de eerste keer naar sauna Azzurra gaan. Is er een vrouw, stel die samen met mij door de voordeur wil? Dat neemt toch een beetje de spanning voor mijzelf weg :D Binnen kunnen we ieders onze weg gaan, geen verdere verplichting wordt er verwacht.

Stuur me een PM bij serieuze interesse.
 
Zijn er slanke mannen niet ouder dan 45j die morgen avond rond 19u 19uur ongeveer naar hotstore kunnen komen om vrouwtje een gangbang met bukkake tegeven bedoeling is dat se heel vol hangt met veel zaad in gezicht en borsten
 
Terug
Bovenaan Onderaan