Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo iedereen
Aan de knappe jongen die me vanmiddag heeft gepijpt in de auto, een welgemeende dankjewel. Verder was er weinig activiteit hier, ook zo goed als geen wagens die de oprit opkwamen
Ik ben morgenmiddag tussen 11u en 12 u op de parking voor wie s goed geneukt wilt worden.
M'n lul is proper gewassen en besneden voor wie zin heeft om te sabbelen...

Greets
Lijkt me leuk ;) ik ben van Oost-vlaanderen
 
Hoi wij gaan morgen woe 5 juli rond 16u naar Azzurra. Wij gaan vaker op woensdag middag en wij hebben met eigen ogen gezien dat de leiding het nu echt goed onder controle heeft en zelfs veel Marokanen weigert. Van de laatse 5x dat we op woensdag middag waren, waren er best veel stellen. Wij zijn 38 en 41 en hopen morgen weer veel stellen te ontmoeten.

Tot morgen xx
 
Ik denk morgen naar Schiedam te gaan, rond 15 uur daar te kunnen zijn. Zijn er dan mogelijk vrouwen of stellen die graag aangeraakt willen worden of meer? Ik ben zelf 45 , meer hetero dan bi, en niet opdringerig. 92kg, bredere bouw en gemiddeld geschapen.
 
Na veel bezoeken aan de cinema Hotstore Aalst nog nooit vrouw of koppel gezien daar. Zou graag vrouw of koppel daar zien of meer. Wie kan zaterdag of zondag namiddag of avond ? In de week enkel avond.
 
Na veel bezoeken aan de cinema Hotstore Aalst nog nooit vrouw of koppel gezien daar. Zou graag vrouw of koppel daar zien of meer. Wie kan zaterdag of zondag namiddag of avond ? In de week enkel avond.
Ik zou deze namiddag of avond wel een bezoek kunnen brengen aan de Hotstore. Is er een koppel dat zin heeft om te komen spelen?
 
Wij sl kopp zij m70 55kg 85bcup half lang blond haar zoeken voor volgende week zaterdag 22julli tegen de avond slanke Belgische mannen die vrouwtje in de hotstore sexcinema een leuke bukkake gangbang tegeven .reageer enkel als je slank bent .niet ouder dan 45j en Belgisch. En zeker bent dat je kunt komen .
 

Bijlagen

  • 20200828_005946.jpg
    20200828_005946.jpg
    53 KB · Weergaven: 74
Terug
Bovenaan Onderaan