Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, ik ben helemaal nieuw maar wil graag een avond naar een parenclub. Kan iemand mij wellicht voorlichten hoe zoiets in zijn werk gaat?
Is er een dresscode en kan je als man alleen gaan?
Alvast bedankt..

Hallo!

Ook net geregisteerd en ik liep even te zoeken maar ik kwam eigenlijk op dit topic uit.

Was benieuwd of er wat mensen zijn die ervaring hebben met de fun4two swinger nights. Ik ga samen met m'n vriendin 3 januari erheen, we zijn volledig nieuw in het wereldje (wel wat trio's enzo gehad) maar wel erg nieuwsgierig. We horen graag wat tips en tricks en do's en dont's van wat ervaringsdeskundigen!

Verder vroegen we ons af of de leeftijd een beetje alle kanten op gaat. Zij is 29 en ik 34, we hopen een beetje leeftijdsgenoten te kunnen treffen mochten we op avontuur willen gaan.

Hopelijk kan iemand ons een beetje van wat informatie voorzien los van de website, alvast bedankt!

Ik woon in Geleen en wil tot 50km rijden
Dan is Eroxx al te ver. De enige parenclub die ik ken in jou buurt is dan Devils and Angels. Hoe het in ze werk gaat enzo staat mooi uitgelegd op hun website. Maar er komt een punt dat het niet veel ingewikkelder is dan: vingeren, beffen, gepijpt worden en dan iedere keer een badmutsje op voor de jonge heer en lekker neuken en neuken en neuken en neuken.

Terug
Bovenaan Onderaan