Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van plan om als hetro voor het eerst een sex cinema te bezoeken.
Kan iemand mij vertellen hoe dit precies in zijn werk gaat??
Wat voor soort kleding draag je bijvoorbeeld?

En het lijkt mij geil om mezelf af te trekken met mensen om me heen of mensen die naar me kijken, maar ben niet opzoek naar fysiek contact.

Ik hoor het graag,

En het lijkt mij geil om mezelf af te trekken met mensen om me heen of mensen die naar me kijken, maar ben niet opzoek naar fysiek contact.

Je betaald en gaat binnen. Dan zoek je een plaats waar je wilt zitten, en in jou geval, waar je jezelf wilt aftrekken.

Eens binnen doe je aan wat je wil aandoen, of totaal naakt, of een slipje, of... Neem een ruzgak of iets anders mee, niet iedere cinama heeft lockers.

Je zal er wel moeten aan wennen dat sommigen mannen contact gaan zoeken om jou af te trekken of aan te raken, daar zal je wel moeten tegen kunnen. Als je duidelijk maakt dat je geen contact wil, laten ze je wel rust.

Ik hoor het graag,
Lees enkele threads hier om info in te winnen.
Ikzelf spreek uit ervaring die ik opdoe als transvrouwelijke geboren man die in dameslingerie langs ga en er zijn veel mannen die zoals reeds gezegd snelle seks willen met anderen. Schrik niet als iemand naast je komt zitten, of zelfs je aanraakt zonder woorden.

Ik lok het misschien wat uit ook door sletterige kledij, en vind het ook niet erg om aangeraakt te worden, als de persoon hygiëne en respect voorop stelt.

Waar ik tot nu toe ben geweest:

Hotstore Aalst. Als man betaal je 30eu, maar zeer netjes, wc, douche, lockers, condooms. Zetels, matrassen en zo verder. Mijn favoriet!

Sexy world gent. 13eu. Oud en vuil. Heterozaal is pikdonker (hah... Woordkeuze!) en de films zijn van de jaren 80. Transruimte heeft betere films. Al bij al geen aanrader voor mij

Sex megastore Brugge.
12eu. Veel kleine tv schermen, geen of weinig uitnodigend om seks te hebben door gebrek aan matrassen, zetels... Bed.

Edit: ik ga misschien nog een keer naar hotstore morgen (maandag). Als iemand zin heeft om af te spreken... Ben je man en wil je eens flink doorneuken? Laat maar weten.

Bijlagen

• FB_IMG_1732640533544.jpg
    FB_IMG_1732640533544.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 73
  • FB_IMG_1732640529923.jpg
    FB_IMG_1732640529923.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 73
  • IMG20241220001455.jpg
    IMG20241220001455.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
Ikzelf spreek uit ervaring die ik opdoe als transvrouwelijke geboren man die in dameslingerie langs ga en er zijn veel mannen die zoals reeds gezegd snelle seks willen met anderen. Schrik niet als iemand naast je komt zitten, of zelfs je aanraakt zonder woorden.

Ik lok het misschien wat uit ook door sletterige kledij, en vind het ook niet erg om aangeraakt te worden, als de persoon hygiëne en respect voorop stelt.

Hotstore Aalst. Als man betaal je 30eu, maar zeer netjes, wc, douche, lockers, condooms. Zetels, matrassen en zo verder. Mijn favoriet!

Sexy world gent. 13eu. Oud en vuil. Heterozaal is pikdonker (hah... Woordkeuze!) en de films zijn van de jaren 80. Transruimte heeft betere films. Al bij al geen aanrader voor mij

Sex megastore Brugge.
12eu. Veel kleine tv schermen, geen of weinig uitnodigend om seks te hebben door gebrek aan matrassen, zetels... Bed.

Edit: ik ga misschien nog een keer naar hotstore morgen (maandag). Als iemand zin heeft om af te spreken... Ben je man en wil je eens flink doorneuken? Laat maar weten.
Tis carnaval in Aalst , ik weet niet of er deze week iets te beleven zal zijn .
Laat staan dat je in de winkel geraakt zonder volgegooid te worden met confettie ;)

Jammer dat ik morgen niet naar Kinepolis kan gaan. Wat een leuke spannende oproep. Doen jullie zoiets ook in omgeving genk/maasmechelen. Op een doordeweekse dag volgende week. Ik ben 38 jarige verzorgde man.

Sex megastore Brugge.

Heel mooi overzichtje van jouw ervaringen! Ik was echt op zoek naar een post met zo een helder overzicht.

Ben zelf ook nog nooit naar een sekscinema geweest, maar zou dit wel eens willen doen. Hotstore in Aalst geniet mijn voorkeur, maar op de huidige site vind je niet zo veel informatie meer (helaas...)

Te duur. Rare baas.
Kost je indd meer dan elders, maar het is er veel netter ook. Locker, handdoek, gratis condooms, wc, lavabo, douche, water dispenser, jah, dat mag wel wat kosten.

Niks te beleven zeg je. Hangt af van wat je zoekt en wanneer.

Als je puur hetero bent en op zoek naar een vrouw, dan ga je heel veel geluk moeten hebben ja. Dat is mijn ervaring met alle sexbioscopen. Voor de bi's is er wel vaak wat te vinden.

Heb er toch al behoorlijk wat kunnen pijpen en laten nemen.

Misschien ga ik zaterdag nog eens.

Btw, de baas.. de nederlander bedoel je? Die valt goed mee hoor. Je moet hem leren kennen.

Mits het a.s. vrijdag goed weer is en dan bedoel ik zonnig, weinig wind en een temperatuur van 17 graden zoals momenteel de verwachting is, ga ik naar mijn vaste plek het strandje bij Renkenberge. Wie ook wil uit het noorden des lands m/v stuur even een pb. Lukt het niet met het weer overweeg ik naar het bekende adres in Hengelo te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan