Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was gisteren even in sexyworld Gent, maar blijkbaar enkel interessant voor gay-play, niet voor full hetero en dus ook geen dame(s) te bespeuren. Wordt wel vernieuwd qua inrichting blijkbaar. Tips voor een feestje met hetero-contacten welkom ((omgeving) Gent, Brussel of Antwerpen bij voorkeur).

AMAI BELGIE. Ik ga a.s. donderdag avond naar Amai in België. Fitte 57 jarige (sport 4 dagen per week) zijn er single/gebonden dames uit het zuiden die zin hebben in een spannend avond? En misschien mee willenrijden? Uit de buurt van Gorinchem, Waalwijk, Tilburg, breda of omstreken. Pb aub. Fijne dag, gr.

Is er een slanke belgische man niet ouder dan 45jaar .die morgenavond vrij is ? Wij slank kopp zij m70 55kg half lang blond roze haar 85bcup .wij zouden m9rgen naar kinepolis leuven een film gaan kijken .bedoeling is dat je tijdens film naast haar komt zitten en je je hand op haar bennen zet en haar zachtjes begint te vingeren .zij zal kort zwart mini rokje zwarte stay upps en hoge hakjes dragen .

Bijlagen

• 20210215_183153.jpg
    20210215_183153.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 60
Is er een slanke belgische man niet ouder dan 45jaar .die morgenavond vrij is ? Wij slank kopp zij m70 55kg half lang blond roze haar 85bcup .wij zouden m9rgen naar kinepolis leuven een film gaan kijken .bedoeling is dat je tijdens film naast haar komt zitten en je je hand op haar bennen zet en haar zachtjes begint te vingeren .zij zal kort zwart mini rokje zwarte stay upps en hoge hakjes dragen .
Ik ben morgenavond wel vrij.
Stuur pb voor af te spreken.

Ik wil dit wel doen. 33 jarige single, bruine haren, baardje, grijs-bruine ogen, 1m89 groot, 75kg, slank postuur, ...

Lijkt me fantastisch om eens mee te maken. Ben alleen een stuk ouder, en woon ver weg van Leuven.

Vorige zaterdag even in de hotstore te Aalst binnengestapt. Mijn allereerste keer. Was gewoon nieuwsgierig. Helaas geen vrouw, koppel of trans te bespeuren. Alleen mannen. Maar vond het toch wel een gezellige plaats. Wat is de kans dat er morgen in de late namidddag iets te beleven valt?

Vorige zaterdag even in de hotstore te Aalst binnengestapt. Mijn allereerste keer. Was gewoon nieuwsgierig. Helaas geen vrouw, koppel of trans te bespeuren. Alleen mannen. Maar vond het toch wel een gezellige plaats. Wat is de kans dat er morgen in de late namidddag iets te beleven valt?
Ik vind het er ook wel fijn...en wel al een paar keer geluk gehad dat er een koppeltje was (en mocht meespelen) ...maar blijft uiteraard de uitzondering 🙂.

Morgennamiddag passeer ik er misschien ook wel eens

Iemand tips om als ik aanstaande zaterdag naar een swingersclub zou willen gaan als alleenstaande fitte man van 36 zonder ervaring in het wereldje. Na veel opzoekwerk lijkt vrijdag steeds de geschikte dag maar is telkens moeilijk voor mij. Ik ben van West Vlaanderen trouwens

Man 55 jaar... Gemiddelde bouw... Kaal en bril dragend is op zoek naar gezellige, leuke, openmind dame voor clubbezoek/afspraakjes...
Jaren geleden actief in het wereldje en nu wil ik deze weer oppakken...
Ik weet dat een speld in hooiberg is maar wie niet waagt....
Geef me DM bij interesse...

Man 55 jaar... Gemiddelde bouw... Kaal en bril dragend is op zoek naar gezellige, leuke, openmind dame voor clubbezoek/afspraakjes...
Jaren geleden actief in het wereldje en nu wil ik deze weer oppakken...
Ik weet dat een speld in hooiberg is maar wie niet waagt....
Geef me DM bij interesse...
Interessant bericht.
Zelfde geldt voor mij, al ben ik 10 jaartjes ouder. En heb meer haar op mijn hoofd -,)
Reactie hier of met persoonlijk bericht.
Gr Johan

Terug
Bovenaan Onderaan