Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal,

tijdje terug ben ik samen met mijn vriend naar bleuvision in maasmechelen geweest om mijn fantasie waar te maken namelijk het Pijpen van vreemde mannen bij een gloryhole terwijl mijn vriend toekijkt. Dit was zo opwindend en geil voor ons beidde dat we zelfs een stap verder willen gaan en dat ik sex heb met andere mannen terwijl mijn vriend zit toe te kijken. Daarom gaan wij zaterdag 25 maart van 12:00 tot 14:00 terug om te kijken of we deze fantasie ook waar kunnen maken!! Ik ben vooral op zoek naar leuke heren van rond mijn leeftijd (33) die respect hebben voor mijn wensen en hygiëne belangrijk vinden.

Laat me even weten in een prive bericht als je komt aub en wat dingen over jezelf (leeftijd, penis lengte/dikte etc) dan kan ik me er alvast op verheugen!!!

Ps: Er zijn 0 garanties, als ik beslis dat ik geen sex wil die dag maar alleen wil pijpen dan is dat zo :p

Bekijk bijlage 95669
 
Ik denk dat iedere man wel op zoek is naar een dame om mee naar de club te gaan.
Missschien niet elke man, maar je ziet toch vaak dat er aan de ingang van clubs single mannen rondhangen die single vrouwen vragen om samen binnen te gaan. Dat scheelt wel een flink bedrag. En ooit heb ik gezien dat die single man dan nog vroeg aan de dame zelf haar helft van de toegangsprijs te betalen. Hoe hopeloos kan je zijn? Misschien verwachtte hij dan ook nog dat ze exclusief met hem het matras op zou gaan.

Om maar te zeggen, al die vragen "Wie gaat met me mee" of "Ik ben nieuw, kan iemand me inleiden" zijn totaal nutteloos en maken geen enkele kans. Tenzij je eruit ziet als een jonge Brad Pitt en je pik 21 cm lang is.
 
Laatst bewerkt:
Hai ik ben jennifer een 31 jarige crossdresser uit zuid-limburg. Samen met mijn nieuwe crossdresser zusje katja van 18 jaar zoeken wij een lieve man die ons wil begeleiden naar sexbios blue vision in Maasmechelen deze donderdag avond.
Wij willen daar door jou maar vooral ook door vele andere ons laten verwennen.
Wij bieden jou dan wel erna nog prive tijd met ons alleen!

Pik jij ons op… stuur dan even een berichtje!

Xx
 
Missschien niet elke man, maar je ziet toch vaak dat er aan de ingang van clubs single mannen rondhangen die single vrouwen vragen om samen binnen te gaan. Dat scheelt wel een flink bedrag. En ooit heb ik gezien dat die single man dan nog vroeg aan de dame zelf haar helft van de toegangsprijs te betalen. Hoe hopeloos kan je zijn? Misschien verwachtte hij dan ook nog dat ze exclusief met hem het matras op zou gaan.

Om maar te zeggen, al die vragen "Wie gaat met me mee" of "Ik ben nieuw, kan iemand me inleiden" zijn totaal nutteloos en maken geen enkele kans. Tenzij je eruit ziet als een jonge Brad Pitt en je pik 21 cm lang is.
Inderdaad regelmatig meegemaakt. Als actieve dame heb ik zowieso gratis entree. Dus de helft meebetalen, no way. In veel clubs kennen ze mij dus om iedere keer een andere man mee naar binnen te nemen zodat zij goedkoop binnen komen gaat ook niet gebeuren. Ik schiet er niks mee op, want binnen zijn genoeg mannen. Lekker alleen is het beste, heb ik ook niet de hele avond iemand achter me aan lopen.
 
Missschien niet elke man, maar je ziet toch vaak dat er aan de ingang van clubs single mannen rondhangen die single vrouwen vragen om samen binnen te gaan. Dat scheelt wel een flink bedrag. En ooit heb ik gezien dat die single man dan nog vroeg aan de dame zelf haar helft van de toegangsprijs te betalen. Hoe hopeloos kan je zijn? Misschien verwachtte hij dan ook nog dat ze exclusief met hem het matras op zou gaan.

Om maar te zeggen, al die vragen "Wie gaat met me mee" of "Ik ben nieuw, kan iemand me inleiden" zijn totaal nutteloos en maken geen enkele kans. Tenzij je eruit ziet als een jonge Brad Pitt en je pik 21 cm lang is.
Heb ik weer pech.... ik zie eruit als een jonge George Clooney en heb een pik van 23 cm. Verkeerde filmster! Te lang! Dubbel pech... :-D
 
Wij juistbterug thuis van bleuvision sexcinema maasmechelen was een ontgoocheling voor haar gingen 12 man komen waren er maar 2 plus heleboel oudere mannen
Misschien eens een parenclub proberen. Ik denk hierbij aan Eroxx op een maandag, donderdag of vrijdag. Of Amai op eender welke dag. Daar vind je die mannen wel en waarschijnlijk ga je wel meer succes hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan