Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben voor fietsweekend op hotel in Sas Van Gent. Vandaag na 14u30 ga ik naar de sex cinema daar, is er een vrouw of koppel die ook komt voor misschien wat fun samen ? Of waarbij ik mag toekijken ? Ik verzorgde slanke man van 49j.
 
Vandaag es kijken at er wa te beleven valt wie nog
Heb een beetje medelijden met de lezers die dergelijke berichten moeten "vertalen" naar iets leesbaars. Het gebruik van leestekens is op deze site nl. niet verboden!

Het is ook nuttig om te melden over welke locatie, club,salon, ... je het hebt.

BigBenny (mod)
 
Ik ben gisteren voor de eerste keer naar The Climax in Balen geweest en heb de tijd van mijn leven gehad.
Ik wil zeker nog eens terug gaan maar het lijkt mij leuk om eens als "koppel" te gaan.
Iemand interesse? Een andere club kan uiteraard ook.
 
Ik ben rond 13u in de vernieuwde Miranda Sexbios in Zeist. Ik begreep dat de kleine zaaltjes nieuwe stoeltjes, en schermen hebben. Hopelijk ook wat actief 'volk'. ben zelf een bi-man, dus altijd wel wat te doen :)
 
ben je ook bij eroxx geweest? Welke heb je liever?
Nog niet. Ik ga dit de volgende keer wel eens doen. Kan ik de twee vergelijken.
Blijkbaar hebben ze allebei hun pluspunten.
Als solo man is het wel ok om te doen maar ik zou een club toch ooit wel eens willen bezoeken als "koppel". Met een vrouw wel te verstaan. Gewoon als gezelschap. En waarschijnlijk ook wel meer natuurlijk. En niet om achter haar aan te lopen en te claimen uiteraard. Gewoon, relaxed. Een maatje 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan