Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er iemand die vanavond 29 december de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een single dame van 25 jaar. Ben nog nooit eerder in een parenclub geweest, leek me leuk. Maar vind het wel spannend vooral ook alleen te gaan..
Is er iemand die vanavond de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een dame van 25 en nog nooit eerder alleen gegaan. Het lijkt me leuk, maar zeer spannend zo de eerste keer alleen..
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die vanavond 29 december de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een single dame van 25 jaar. Ben nog nooit eerder in een parenclub geweest, leek me leuk. Maar vind het wel spannend vooral ook alleen te gaan..
Is er iemand die vanavond de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een dame van 25 en nog nooit eerder alleen gegaan. Het lijkt me leuk, maar zeer spannend zo de eerste keer alleen..
hey Lizzy
hoe was jouw bezoek aan eroxx
momenteel ben ik niet mobiel maar ik wil gerust op een maandag of donderdag middag met jou meegaan hoor
 
Mijn bedoeling is om op een maandag of donderdag te gaan. Zijn er ervaren single dames of koppels die de komende 2 weken een bezoek gaan brengen? Misschien interessant om even hierover een praatje te slaan en mij mss de ins en outs van het gebeuren dan toe te lichten?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Wie weet tot snel!
Wij zijn voornemens om maandag 8 januari te gaan.

Voor iedereen hier op het forum nog de allerbeste wensen voor 2024!

Groetjes Ro & Do (LauraXite)
 
Is er iemand die vanavond 29 december de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een single dame van 25 jaar. Ben nog nooit eerder in een parenclub geweest, leek me leuk. Maar vind het wel spannend vooral ook alleen te gaan..
Is er iemand die vanavond de Eroxx gaat bezoeken? Ik ben een dame van 25 en nog nooit eerder alleen gegaan. Het lijkt me leuk, maar zeer spannend zo de eerste keer alleen..
Wanneer ga je weer Lizzy? Desnoods samen gaan?
 
Voila, de kogel is door de kerk, ik ga maandag 08/01 een bezoek brengen aan de club 😀

@RoDo: benieuwd of ik jullie tref, hoe zou ik jullie kunnen herkennen?

Indien er zich iemand geroepen voelt om mij te vergezellen naar mijn eerste bezoek (best nieuw en spannend), laat maar weten 😉
 
Ik ga morgen 4-1 nog eens kijken met een bevriend stel, zelf heb ik de kleine blonde Milf bij, en er komt nog een bevriend stel, we zijn benieuwd naar de huidige sfeer!
Gisteren geweest en het was Super, we gingen om 13.00 naar binnen en de parking stond zowat helemaal vol.
Toch viel de drukte bij binnenkomst mee, het verdeelt zich goed.
Er was overal actie en als we wat aan het spelen gingen waren de aanwezige heren netjes en niet echt opgedrongen.
Het eten is altijd van goede kwaliteit hier, er stond een taart van wel een meter lang die er heerlijk uitzag(en ook smaakte)(y).
De middag is omgevlogen, toch tot 18.00 actie toen de lichten aangingen...
Wij gaan zeker terug, voor actieve stellen een aanrader!
 
Goeiemorgen, toevallig een leuke dame of koppel die me vandaag willen introduceren in de wereld van Eroxx (man alleen)? Ik wil gerust compenseren voor jullie guidance. Thx
 
Vanmiddag weer eens naar de Eroxx.
Vorige keer dar we er op de maandag waren is erg goed bevallen dus we zijn benieuwd hoe het er vandaag zal zijn.
We gaan er samen heen met onze vrienden @senh.
Dame hier is te herkennen aan lange d.blonde paardenstaart, rode lippenstift en high heels. Ze zal een body dragen maar welke kleur en voor hoelang dat zal zijn is onbekend 🤣😜.
Wij zijn into respectvolle, verzorgde mannen en niet into koppels en/of haantjes.
Tot vanmiddag!
Groetjes Ro&Do (LauraXite) 💋❤️
 
Vanmiddag weer eens naar de Eroxx.
Vorige keer dar we er op de maandag waren is erg goed bevallen dus we zijn benieuwd hoe het er vandaag zal zijn.
We gaan er samen heen met onze vrienden @senh.
Dame hier is te herkennen aan lange d.blonde paardenstaart, rode lippenstift en high heels. Ze zal een body dragen maar welke kleur en voor hoelang dat zal zijn is onbekend 🤣😜.
Wij zijn into respectvolle, verzorgde mannen en niet into koppels en/of haantjes.
Tot vanmiddag!
Groetjes Ro&Do (LauraXite) 💋❤️
vandaag kan ik jammergenoeg nog niet maar zo snel als ik terug mobiel ben horen jullie het wel en dan hoop ik eindelijk jullie te treffen
veel plezier en genot vanmiddag
 
Nu donderdag kom ik naar de Masquerade Extreme Edition. Zijn er nog mensen (koppels, dames en heren) die ook afkomen en/of willen afspreken? IK ben er stipt om 11u30 en kijk nu al uit naar dit feestje. Laat ons er een geil feestje van maken. Ik ben perfect aanspreekbaar, hopelijk de andere aanwezigen ook. Wie wil reageren, shoot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan