Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij gaan donderdag 4 april n club divine in brecht. Naakt thema heeft de voorkeur. Jammer dat het thema niet naakt is. Deze donderdag gaan wij er weer naar toe. Zij wil lekker verwend worden. Wie komt haar verwennen? Alleen en uitsluitend westerse man/ mannen.
Voor gericht afspreken:
[email protected]
 
Maandag 18 maart breng ik als tv sletje Uschi mijn eerste bezoekje aan GeWoon in Roosendaal sinds de verbouwing. Heel benieuwd hoe het geworden is. Dat ik die dag gekozen heb is gezien het bijkomende bukkake thema van die dag geen toeval want wie me kent weet dat ik alles behalve afkerig ben van sperma. Ik zal dan ook zeker op mijn knietjes gaan in zaal 1 voor een of meer van de geplande bukkake sessies maar tussen ons gezegd en gezwegen, persoonlijk krijg ik het liever direct in mijn mond gespoten dan over me heen... daar komt het uiteindelijk toch wel terecht. Wat hun "laat de zaal opgeruimd achter" betreft, ik vind het ook mega geil om ondergespoten lijven schoon te likken dus wat mij betreft wordt de zaal likschoon opgeleverd (dat geldt ook voor piemels die, mits frisgewassen, altijd welkom zijn voor een heerlijke pijpbeurt).Bekijk bijlage 170483Bekijk bijlage 170484
Komt er nog een keer een vervolg in Roosendaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan