Aftrekken met linker-of rechterhand?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aftrekken met linker-of rechterhand?

  • Linkerhand

  • Rechterhand

  • Afwisselend

  • Masturberen? Da doe kik nie ze!

  • Beide handen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Geen van beiden, gebruik de masturbator met zuigfunctie, kan met men mond helaas niet aan mijne jos.
Specificaties :
Totale lengte 25,8 cm
Insteekdiepte 14 cm
Binnen-Ø max. 3 cm, buiten-Ø 4,4 cm-8,6 cm.
Oplaadbaar – USB oplaadkabel inbegrepen.
Materiaal: Abs, Tpe
 
Als zeventienjarige ben ik op een camping in Limburg door een meisje van wat jonger dan ik afgetrokken en ik ben van mijn leven nog nooit zo lekker afgetrokken. Ik heb dat zelf ook nooit meer zo lekker kunnen doen. Ze zei dat ze het voor het eerst deed. Zij deed het met rechts.
 
Als zeventienjarige ben ik op een camping in Limburg door een meisje van wat jonger dan ik afgetrokken en ik ben van mijn leven nog nooit zo lekker afgetrokken. Ik heb dat zelf ook nooit meer zo lekker kunnen doen. Ze zei dat ze het voor het eerst deed. Zij deed het met rechts.
bedankt voor de vakantietip 👍
 
Als zeventienjarige ben ik op een camping in Limburg door een meisje van wat jonger dan ik afgetrokken en ik ben van mijn leven nog nooit zo lekker afgetrokken. Ik heb dat zelf ook nooit meer zo lekker kunnen doen. Ze zei dat ze het voor het eerst deed. Zij deed het met rechts.
Natuurtalent het meisje dus!
Je hebt niet toevallig nog haar telefoonnummer?
Ik durf het te vragen omdat je nog maar recent pas 18 geworden bent, toch?
 
Rechts is wel mijn favoriet, maar moet links af en toe ook wel gebruiken om rechts rust te geven.
Vandaag nog bij een thaise massage geweest, die zeker een half uur aan het masseren is geweest en er geen druppel uit kreeg.
Oke, had eerder mijn kruit verschoten bij Angela in de Molensteeg.
Maar met mijn eigen rechtse, kwam ik alsnog binnen een minuut.
De eigen hand heeft toch meer gevoel en ervaring.
Al geef ik ook de voorkeur aan lekker lang sloppy pijpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan