Afzeggen van date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan moet zij haar ook niet verantwoorden als zij de afspraak afzegt. Ik vind het een vorm van wederzijds respect om te laten weten waarom de date niet door gaat.
Klopt.
Doen ze ook meestal niet met reden.
Ik vond 10 uurtjes iig vroeg genoeg
Kan moeilijk 2 dagen op voorhand afzeggen zonder symptomen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt.
Doen ze ook meestal niet met reden.
Ik vond 10 uurtjes iig vroeg genoeg
Kan moeilijk 2 dagen op voorhand afzeggen zonder symptomen.
Als je dan een voorschot hebt betaald die word ingetrokken is dat gewoon pure diefstal.
Als dat een reactie is op Lisa, ze heeft het wel op haar site staan.

Dan heb je in elk geval de mogelijkheid vooraf te beslissen of je onder die voorwaarden wilt afspreken of niet.
 
Als dat een reactie is op Lisa, ze heeft het wel op haar site staan.

Dan heb je in elk geval de mogelijkheid vooraf te beslissen of je onder die voorwaarden wilt afspreken of niet.
Niet zozeer alleen op haar.
En voor haar zal het wel kloppen allemaal, maar vraag me af of die voorwaarden enige waarde hebben als een klant bvb klacht indient.
Geen idee hoe dat zit eigenlijk.
 
En voor haar zal het wel kloppen allemaal, maar vraag me af of die voorwaarden enige waarde hebben als een klant bvb klacht indient.
Geen idee hoe dat zit eigenlijk.
Dat is nog wel een goede vraag, geen idee hoe rechtsgeldig het is.

Maar dan nog, als een dame het netjes vooraf meldt weet je van te voren dat als je aanbetaalt en afzegt, het veel gezeik oplevert als je je geld terug wilt.

Fair, dan weet je welke afweging je maakt.

Je hebt dames die nergens voorwaardes melden en die dan ineens een blik maatregelen open trekken als je afzegt. Sja, dat is niet netjes.
 
.

Maar dan nog, als een dame het netjes vooraf meldt weet je van te voren dat als je aanbetaalt en afzegt, het veel gezeik oplevert als je je geld terug wilt.

Fair, dan weet je welke afweging je maakt.

Je hebt dames die nergens voorwaardes melden en die dan ineens een blik maatregelen open trekken als je afzegt. Sja, dat is niet netjes.
Klopt 100 procent. Duidelijk afspraken zijn belangrijk.
Dat is nog wel een goede vraag, geen idee hoe rechtsgeldig het is.
Ik denk dat het alleen rechtsgeldig is als de dame alles 100 procent officieel doet.
Voorschot met overschrijving en duidelijke melding van alle voorwaarden.
 
Wel jij bent duidelijk geen vrouw die weet kwaliteit te appreciëren. Je gaat niet zomaar naar de eerste de beste voor je uiterlijk 😅 ik ben zelf zelfstandig, dus alle begrip voor. Niet mopperen
Ook als je elke keer voor niets weg en weer rijden. Is dat niet leuk en het kost ook geld. En zeker als je iemand anders hebt moeten teleurstellen voor iemand anders die niet afkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan