Afzeggen van date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames hebben graag een inner circle die voor hen springt als het uitkomt. Dus die klanten gaan zelfs die gaten opvullen die andere klanten last minute laten.
......hoe kom je aan deze info?

Verantwoording afleggen bij een DVP is niet nodig.
Je kan , of je kan niet.
Het is aan de DVP hoe ze er mee omgaat.
Geldt dat visie versa ook dan of dat niet?

Ik weet dat ik een beetje van de oude stempel ben. Persoonlijk heb ik het gelukkig nog niet voor gehad een afspraak te moeten afzeggen. Maar ik zou haar bellen. Het lijkt mij iets persoonlijker. De DVP moet dan wel opnemen natuurlijk, maar dan kan je gelijk vragen of je haar nog iets schuldig bent. Of vragen of je het kan goedmaken met een nieuwe afspraak die wat langer duurt of wat meer 'opties' biedt.
Helaas kan opnemen alleen als de dame niet aan het werk is. Handigste is eerst even berichtje of het uitkomt even te bellen. Reageert ze niet meteen dan is ze op dat moment niet in de gelegenheid en zal ze zodra ze klaar is met werken reageren wanneer het uitkomt
 
Mannen hebben ook wel een kort lontje, maar niet zo tijdens een afspraak maken met een DVP. Want afspreken is vaak lastig.
DVP hoeven ook geen verantwoording af te leggen over cancellen van een afspraak wat mij betreft. Dat is niet anders.
 
Ik cancel ongeveer 1 op de 5 dates, in veel gevallen zelfs binnen een uur voor aanvang van de date. Dit door m'n werk; als de telefoon gaat buiten werktijd dan is er stront aan de knikker. Nog nooit een kwade reactie van de dames gehad.

Ik meld het altijd direct bij de dame, waarbij ik mij excuseer en uitspreek te hopen dat ze me op een ander tijdstip wil ontvangen (wat tot nu toe nog altijd is gelukt).

Nu moet ik zeggen dat ik een lijstje van favorietjes heb welke ik met enige regelmaat wisselend bezoek. Heb met allemaal een goede klik wat resulteert in wederzijds respect en begrip.
 
Ik cancel ongeveer 1 op de 5 dates, in veel gevallen zelfs binnen een uur voor aanvang van de date. Dit door m'n werk; als de telefoon gaat buiten werktijd dan is er stront aan de knikker. Nog nooit een kwade reactie van de dames gehad.

Ik meld het altijd direct bij de dame, waarbij ik mij excuseer en uitspreek te hopen dat ze me op een ander tijdstip wil ontvangen (wat tot nu toe nog altijd is gelukt).

Nu moet ik zeggen dat ik een lijstje van favorietjes heb welke ik met enige regelmaat wisselend bezoek. Heb met allemaal een goede klik wat resulteert in wederzijds respect en begrip.
Idd. Iets of wat professionele dame maakt geen problemen van annulaties met reden. Zelfs niet als ze vrij kort gebeuren voor de date zelf. It's all part of the job. Heb je gewoon ff een onverwacht extra vrij moment (de exacte woorden van een dame die ik bezoek die wel zo nuchter in de job staat)
Maar er zijn er gewoon teveel die na een tijdje de diva allures krijgen omdat ze een paar k meer verdienen dan de gemiddelde vrouw op de arbeidsmarkt.
Het zijn meestal ook diezelfde die na een paar jaar uit de sector rollen met mentale problemen en geen blijf met hunzelf weten in de normale-mediocre maatschappij.
 
Veronica Mars Middle Finger GIF
 
Dat is best lekker hoor dat oordelen! Voel me helemaal het mannetje nu.

Maar even zonder onzin nu. Als je weet dat dit je kan overkomen ga je toch geen afspraken in de toekomst plannen? Ik spreek gewoon even voor me zelf nu he, als mijn lichaam me zo in de steek zou laten zou ik niets gaan plannen maar alleen voor de dag iets afspreken. Gewoon omdat het dan kan voor jezelf en omdat je dan niets hoeft te cancelen bij de dvp met alle "nare" reacties die er dan weer bij komen.

Maar he, dat is maar de mening van een simpele ziel die het (lang niet altijd beter weet)
Wat een onzin verhaal. Ook ik ga zonder rugpijn slapen en kan dan de volgende morgen mijn bed bijna niet uit. Dus zou volgens jou dan geen afspraken kunnen maken van te voren. Ik weet niet naar wat voor dames jij gaat maar bij de dames waar ik naartoe ga moet ik wel een week van te voren een afspraak maken anders zit ze volgeboekt
 
Wat een onzin verhaal. Ook ik ga zonder rugpijn slapen en kan dan de volgende morgen mijn bed bijna niet uit. Dus zou volgens jou dan geen afspraken kunnen maken van te voren. Ik weet niet naar wat voor dames jij gaat maar bij de dames waar ik naartoe ga moet ik wel een week van te voren een afspraak maken anders zit ze volgeboekt
Sorry maat maar daar geloof ik niet in. Dat kan misschien door mijn kortzichtige gedachtengang komen maar als je naar een dame wilt en je moet een week van te voren boeken ben ik benieuwd naar welke dames jij gaat. Kan dat niet uit je recensies halen vandaar.
 
Sorry maat maar daar geloof ik niet in. Dat kan misschien door mijn kortzichtige gedachtengang komen maar als je naar een dame wilt en je moet een week van te voren boeken ben ik benieuwd naar welke dames jij gaat. Kan dat niet uit je recensies halen vandaar.
Is zeker kortzichtig. De dames waarvan ik hier een recensie schrijf komen uit een privehuis. Ik bezoek ook al een paar jaar nog 2 dames als thuisontvangst die door een vaste klanten kring geen advertentie meer hebben staan en ook aan hun vaste klanten vragen geen recensies over hun te schrijven om uit de schijnwerpers te blijven. Doe je dat toch ben je niet meer welkom. Deze dames werken niet de hele week dus moet je af en toe van tevoren een afspraak maken.
 
Is zeker kortzichtig. De dames waarvan ik hier een recensie schrijf komen uit een privehuis. Ik bezoek ook al een paar jaar nog 2 dames als thuisontvangst die door een vaste klanten kring geen advertentie meer hebben staan en ook aan hun vaste klanten vragen geen recensies over hun te schrijven om uit de schijnwerpers te blijven. Doe je dat toch ben je niet meer welkom. Deze dames werken niet de hele week dus moet je af en toe van tevoren een afspraak maken.
Dank voor je reactie en je uitleg. Maar zoals gezegd, kon dat niet uit je recensies halen dus vandaar mijn vraag.
 
Door die curiositeit bij Hookers uitgekomen en daar een dame gevonden die dermate goeie recensies had dat ik die ook wel eens wou ontmoeten . Met haar is wandelen een hobby geworden, we zien elkaar nog steeds en langs beide kanten is er nog nooit een afspraak afgezegd geweest. Enkel eens laten weten dat ik wat later zou zijn door verkeer maar verder niks. Alle nieuwere dames steeds met dezelfde ingesteldheid bezocht en altijd goed bij gevaren.
Duidelijk dames die top shelf klanten kunnen waarderen ;)
Ze is zelf topshelf ook.
Kom je weer bij het gegeven dat kwaliteit ook kwaliteit aantrekt he.:p:p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.891
Berichten
737.572
Leden
33.946
Nieuwste lid
Herman Groote
Terug
Bovenaan Onderaan