Recensie Aicha Voorburg, Den Haag, Rijswijk, Alphen aan de Rijn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Horny__72

Newbie
20
08/05/25
12
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4692198-aicha
Totale kosten (in euro)
120
Onlangs bij deze dame geweest en simpelweg de slechte ervaring tot nu toe. Het is inderdaad de dame van de foto's alleen zijn de foto's wat ouder want ze heeft nu een buikje. Ze ontving in Voorschoten terwijl ze op Voorburg adverteerde. Ze advertenteert dus op veel plaatsen zoals Voorburg, Den Haag, Rijswijk, Alphen aan de Rijn maar dat zijn nooit de locaties waar ze werkt. Dat vond ik al vreemd maar goed was in een geile bui dus reed er heen. Ze ontving in een flat en bij binnenkomst was de woning / kamer smerig en erg rommelig. Het bed was klein en het was een mega klein kamertje. Ik had gekozen voor 30 minuten. Zoenen doet ze niet, beffen ook niet maar staan wel in der advertentie vermeld! Dit zei ik ook maar werd niet op gereageerd. Na het pijpen begonnen we met doggy maar mevrouw werd gebeld dus me grote vriend werd der slap van. Toen moest ze hem weer hard maken en ging toen weer voor doggy. Op de een of andere manier kreeg ze hem er niet in (zelfs met hulp van der hand niet) en begon ze te klagen van ja he je moet wel klaarkomen he ik moet zo naar kantoor. Maar toen was ik dus letterlijk 10 minuten binnen. Toen werd hij weer slap en toen zei ze "jeetje je maakt het me wel moeilijk zeg". Dat was voor mij de druppel en ik zei ik stop ermee dit gaat hem niet worden. Niet klaargekomen, weg 120 euro en zonde van me tijd. Wees dus gewaarschuwd heren, ik zou deze dame skippen.

Terug
Bovenaan Onderaan