Recensie Aida, Den Haag, Geleenstraat 86 k2 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
54
10/07/21
115
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op 5 augustus bezocht ik Aida. Gisteren middag zie ik haar weer, op hetzelfde adres. Ze kijkt altijd wat ongeïnteresseerd. Maar als je voor haar raam staat en laat blijken dat je wel 'wil', is het geen probleem. De eerste keer, toen Aida achterin haar kamer even ging staan, had ik al gezien dat ze een mooi lijfje heeft. Ze is lang en zeer slank, met mooi gevormde, niet al te grote borsten.

Gisteren ging het ongeveer hetzelfde als in augustus. Aida is een prachtig meisje om staand mee te beginnen (daarom geef ik een extraatje voor wat langere tijd). Ze vindt tepels knijpen echt leuk. Speciaal is dat ze me daarbij lang en doordringend blijft aankijken. "You are not shy", lach ik. Meer soft-sm hoeft van mij niet, een paar tikjes tegen m'n dick vind ik niet stimulerend. Maar ze heeft zeker talent voor soft-sm spel, misschien heeft ze daar (vaste) klanten voor (zal het haar een volgende keer eens vragen).

Haar borsten en buik kussen is goed, maar zoenen wil ze duidelijk niet. Na een tijdje geef ik zelf aan dat ik op bed wil. Pijpen doet ze wat wild, ook alleen de eikel. Niet te lang dan maar en over naar de 'normal'. Die gaat heerlijk.

Met een praatje na afloop ontdooit ze wat meer en lacht dan ook. Ze heeft mooie (eigen) muziek op staan, op verzoek niet te hard (Grieks, Bulgaars? Zelf zegt ze dat ze Italiaans is, maar ja...). Al met al een leuke ervaring, met deze 'Egyptische opera prinses'. :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aida werkt al een tijdje in DH. Was mij al eerder opgevallen aangezien zij altijd vroeg aan het werk gaat.
Ze zit er vaak verveeld bij en echt uitdagend gedrag vertoont ze niet. Vandaag toch maar ff een praatje gemaakt. Aan het raam is ze nogal stug.
Eenmaal in haar kamer blijft alles vrij zakelijk. Aida heeft een slank lichaam met een mooie set natuurlijke borsten. Ze hield haar dichte pumps met hoge hakken aan.
Pijpen doet ze goed. Tijdens dit pijpen mag ik zonder probleem met haar borsten spelen. We hebben maar één standje gedaan in missio. Kon lekker mijn gang gaan en ze kijkt je
soort van in trance aan. Na mijn zaadlozing begon pas bij het wassen enigszins een aardig gesprek.

Aida wast zich voor en na de sessie. Qua lichaam is het mijn type. Haar lengte is lastig in te schatten aangezien ze van op van die palen liep.
Ik had niet echt een klik met haar. Weggegooid geld was het ook weer niet, maar ik heb beter meegemaakt.

Ik zou haar een 7 geven als totaal.
 
Eén van de mooiste in de straat als je van mager houdt. Maakt geen oogcontact en nauwelijks aan het raam. Zo, dat je je afvraagt wat ze eigenlijk komt doen. Maar omdat ik haar zo lekker vind heb ik haar toch maar aangesproken. Voor dat ik wat kon zeggen zei ze: "It's a hunderd". Op de vraag wat ik dan krijg kwam geen duidelijk antwoord. Ik vond het wat veel voor een instaptarief en heb het er bij gelaten. Misschien vond ze me niet leuk. Dat mag natuurlijk ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rond het middaguur was het aanbod vandaag mager. Mijn oog viel uiteindelijk op Aida, ik val wel van skinny. Vanwege de ingetogen recensies hierboven verwachtte er niet heel veel van. Maar ik kwam toch voor een leuke verrassing te staan: verrukkelijke 69 met prima pijptechniek en een heerlijk kutje en aarsje om uit te likken. Afronding met cowgirl. Helemaal top!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie jongedame.
Slank, heerlijk kontje en fraaie tietjes.
Aan het raam beetje ongeïnteresseerd en binnen stil.
Maakt niet uit want ze is lekker.
Pijpen was oke, even pompen in doggy en ik was meteen klaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan