WHEM Aida, priveontvangst Amsterdam Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 2x bijna met haar afgesproken, maar 2x kwam het er net niet van. Op Hookers is er behoorlijk wat over haar geschreven. Ze was knap, slank, kleine tietjes, maar de overall recensies waren wat minder dan over Ana.
Eerste 2 keer dat ze er was ontving ze in een hotelkamer samen met een vriendin en probeerde ze een trio te fixen. Had je daar geen behoefte aan dan ging die andere dame op het toilet zitten wachten. Heel apart.
Nu herinner ik me opeens dat dat ook de reden was dat mijn eerste afspraak niet doorging. We hadden al afgesproken en toen vroeg ze op het laatste moment of haar vriendin ook mee mocht doen. Maar die leek me minder aantrekkelijk en ik ben meestal meer van de 1 op 1 qua focus en die vriendin kon toen niet meer weg (was winter), dus we kwamen er niet uit.
Herinner me dat ze ook een keer naar Frankrijk ging vlak voor de strengste lockdown ooit daar. Wat dat betreft dus idd net zo rommelig als Ana soms was met het vinden van een locatie bv.
Aida bood eerst ook anaal aan waar 3 van de 4 Hookers recensenten gebruik van maakten en daar in hun recensies ook vooral op focusten, maar de laatste keer dat ze terug was deed ze daar niet meer aan of vermeldde ze het niet in haar advertentie.
Op basis van die foto die jij bijgevoegd hebt wilde ik ook een afspraak maken, ze heeft nog een paar andere goede, maar ook een paar die ik minder vond. Nooit bezocht dus, maar mijn voorgevoel zegt redelijk goed.
 
Ik heb 1x met haar afgesproken. Recensie stond op het oude forum. Was toen in de Bijlmer in een krakkemikkig appartement. De dame zelf is heerlijk petite met een goed lichaam. Ze had tijdens de date geen make-up op, waardoor de pukkeltjes op haar gezicht tevoorschijn kwamen.

Ze was wel goed strak, dus de seks was lekker. Ik zou haar aanbevelen voor een korte date, maar niet voor een uur of een GFE.
 
Ik snap wel een beetje wat @Duckie27 zegt.

Bij slechts 3 van de vele foto's, maar ik had ook een momentje een lichte twijfel juist bij haar nieuwere foto's. De oude serie vond ik meisjes-achtiger en daardoor dus beter.
 
Ik heb 1x met haar afgesproken. Recensie stond op het oude forum. Was toen in de Bijlmer in een krakkemikkig appartement. De dame zelf is heerlijk petite met een goed lichaam. Ze had tijdens de date geen make-up op, waardoor de pukkeltjes op haar gezicht tevoorschijn kwamen.

Ze was wel goed strak, dus de seks was lekker. Ik zou haar aanbevelen voor een korte date, maar niet voor een uur of een GFE.
Idd prima voor korte date. Heb haar ook een keer of 2 bezocht, is eigenlijk meer een raam type qua werkwijze.
Deed (of doet) ook anaal, prima verzetje :p
 
Ik ben medio juni dit jaar bij Aida geweest. Ze ontving toen in de Bijlmer (Amsterdam) Toen ik binnenkwam, werd er meteen gevraagd of ik een trio wilde, maar dat aanbod sloeg ik meteen af, want de andere dame zag er niet uit met alle respect. Ik vond Aida ook niet knap en ze had veel puisten op haar gezicht. Ik geef het een 4 als ik een cijfer moet geven voor deze ervaring. Het is meer een type dame achter de ramen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan