Recensie Ana, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SandraShine

Newbie
Forumpionier
22
30/06/21
86
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/Amsterdam/6478635-ana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Ana bij Ana geweest. De locatie van de ingang was wel een beetje spannned. Tussen de terrasje, maar uiteindelijk viel dat reuze mee.
Eenmaal op de kamer begon zij zich al snel uit te kleden. Zij was al naakt, terwijl ik nog niet eens begonnen was.

Zij heeft een geweldig lichaam, en dat weet zij ook haha.
Zoals velen voor mij hebben geschreven, kan zij geweldig pijpen. Lekker diep en nat. Zij duwt hem helemaal naar binnen.
Tijdens de sex, moest ik haar harder neuken, maar dat ging niet zo makkelijk met die warmte op die kamer. Nadat ik in doggy was klaargekomen, moest ik nog even doorgaan totdat die helemaal slap was, dat was wel bijzonder.

De tweede ronde begon ook weer met een lekker diepe pijpbeurt, daarna in wat standjes geneukt, maar ik kon moeilijk komen door de warmte, dus heeft zij voorgesteld om het af te maken met een handjob. Daar lagen wij te tongen, terwijl ik haar vingerde, en zij mij aftrok. Man man man, wat een waanzig handjob heeft zij mij gegeven. Mijn orgasme heeft langer dan 20 seconden geduurd. Ik wist niet wat mij overkwam. Waanzinnig. Als ik daar nu aan terugdenk .... pfffff. Ik dacht even dat ik het niet zou kunnen navertellen ... :p
 
Ana is een prachtige meid, wie van petite houdt moet hier zijn. Ze heeft mooie kleine tietjes, heerlijke billen en ook nog een mond met lekkere lippen.
Ana Zoent voorzichtig en niet lang, hoewel ik wel heb gezoend en getongzoend mag dit van mij echt wel wat langer duren.

De seks is prima, geen positie is te gek. Ze houdt er van hard geneukt te worden, hoewel ze laatst aangaf dat ze ook van tedere seks houdt, het ligt een beetje aan haar mood. Anyway toen ik er was wilde ze kneiter hard geneukt worden, en moedigde ze mij aan om haar bij haar haren vast te pakken tijdens doggy. Dat heeft zeker wel wat, zeker als je haar petite lichaam erbij denkt.

Via Whatsapp reageert ze snel en kon daardoor ook al snel een afspraak met haar maken, helaas is de ontvangst niet geheel discreet. maar ach.. who cares als je geil bent?
Daarnaast is Ana een vriendelijke dame maar is haar Engels gering. Het is wel een ontzettende doorzetter, want de 2e ronde kreeg ze zelfs pijntjes in haar hand maar bleef ongehinderd door trekken.

Enig minpuntje vond ik dat ze tussen de 1e en de 2e beurt een van haar vriendinnen de kamer in riep, maar vervolgens niet mee liet doen ;)
Ze vertrekt deze maand rond de 12e, als je van petite houdt, van stevig neuken en niet zoveel geeft om tz of zoenen dan is t een topper.

Anyways, ik heb toch zeker wel genoten, en ga in september absoluut weer terug. wat een tijger is het.
 
Er is veel over haar geschreven op Hookers, het overgrote deel was positief, net als ik :)

Recensie van 19 mei jl.
Om te vieren dat de beentjes gedoogd wijd kunnen, eindelijk bij Ana geweest.
Na lang contact over en weer, kon ik de proef op de som nemen.
Vele plusjes, enige minnetjes, maar al met al absoluut herhalingsgevaar!

Met name haar jonge voorkomen maar zo graag wat ouder willen zijn, maakt het geheel wel een beetje "schattig". Vreemde omschrijving wellicht, maar zo zie ik het.

Plusjes

Heerlijk gebruind lichaam, bijna baby zacht huidje;

Hygiënisch en ruikt heerlijk;

Ietwat onwennig, maar lief;

Pijpt als een malle (zonder). En jazeker, toch écht deepthroat en lekker nat;

Neemt de tijd en stelt zelf voor om een 2de ronde te doen;

Ontspannen genieten!


Minnetjes

Lijkt wat onzeker. YouTube muziek aan, tijdens het feestje ook even wat anders opzoeken...;

Bood niet aan om te douchen (maar toen ik het vroeg, was het geen probleem en kreeg een schone gastendoek als handdoek);

Na ronde 1 even op de mobiel klooien en bellen met haar vriendin die in de aangesloten kamer ernaast zit;

Onrustig, maar kwam door vermoeidheid (vanwege de prosecco) zei ze;

Zoenen is af en toe een smakkerd, that's it. Wellekkere lippen zeg (zowel boven als onder)



Al met al was het voor mij een prima 1ste afspraak. Heb het idee dat ze het echt wel lekker vind om te "delen".

Haar verzorgde hygiëne, mega zachte huidje en heerlijke deepthroat pijpkunsten én zachte gekreun met de vraag om harder te gaan, maakte het voor mij een "vraag naar meer"!


1625572845474.png
 
20-5-2021
Onlangs bij Ana in Amsterdam geweest. De plek to be was makkelijk te vinden, tussen een aantal terraszitters door naar binnengeloodst. Op het kamertje was het warm. Ana bood geen gelegenheid tot douchen. Ik had, zeker gezien de berichten hier op Hooker, maar ook vanwege de foto's hooggespannen verwachtingen. Maar dat viel jammer genoeg een beetje tegen. Eerlijk is eerlijk, ze heeft een goddelijk lijf en het pijpen zonder jasje was heerlijk. Maar ze was moe, ongeïnteresseerd, onzeker, afgeleid, bezig met haar volgende bezoeker/haar vriendin-next-door etc. Ze heeft fantastische dubbele lippen en ik denk dat haar komen niet gespeeld was, maar terwijl je die van onder uitbundig mag likken leverde boven een verontwaardigde schrikreactie op.
Wil niet zeggen dat ik niet nog een keer terug ga, maar dan met realistischere verwachtingen.

Algemene beoordeling 3 sterretjes
 
was in haar eerste periode bij Ana geweest en had er het onderstaande over geschreven, nu overgeheveld.

In haar 2e periode ook bezocht, maar toen gaf ze aan juist geen recensies te willen, waarna iedereen dat toch deed.....2e plek was overigens veel centraler.

Ik ging erheen met de Uber, maar terug had ik daar geen zin in en heb dus 2 kilometer gelopen en daarna de bus, metro en Noord-Zuid lijn genomen en vervolgens weer wat gelopen, het was vanuit het centrum van de hoofdstad dus best een onderneming om bij Ana te komen. Het valt op papier nog net onder Amsterdam, maar Schiphol ligt om de hoek. Als Amsterdammer was ik bijna verrast door de landelijke uitstraling van dit gebied. Oude huisjes, naar binnen loeren bij gezinnetjes die tv kijken, maar ondergetekende was als een soort Scrooge onderweg naar zijn bestemming.

Ana ontvangt vanuit een hotel wat je discreet via de achterzijde kunt betreden.

Ze is het meisje van de foto's en in het echt zo mogelijk nog meer petit dan haar profiel al doet vermoeden. Slank lijfje, kleine tietjes en een erg mooi koppie. Daar complimenteerde ik haar mee, maar zelf zei ze iets van: Nee joh, ik heb amper make-up vandaag en ze wees geloof ik zelfs naar een pukkeltje. Ging dit stukje van het gesprek soepel en was er vrij makkelijk een goede click, soms gaf Ana ook aan dat mijn Engels haar te snel ging. Ze spreekt het dus niet vloeiend, maar gaandeweg kom je er wel. Vooraf via de app ging het nog een stukje makkelijker en toch was ze dat wel zelf, want we bespraken ter plekke wat zaken die we eerder al besproken hadden.
Enerzijds is Ana nog heel pril (leeftijd, vrij snel tot zaken komen), anderszijds heeft ze toch al behoorlijk de instelling van een pro (ze zat eigenlijk al vol vandaag en wilde me naar morgen schuiven, maar ik ben nooit zo van uitstel, dus wist ze me toch nog in te plannen). Ik heb zelfs het gevoel dat een serie goede recensies op deze en een andere site in de afgelopen week ervoor hebben gezorgd dat ze het aardig druk heeft opeens.
Ik ben zelf iets meer van het wat langere voorspel, daar waar Ana, toch enigszins door de taal-barriere, vrij snel aangeeft dat je je mag uitkleden. Voordeel daarvan is dat ons oorspronkelijk geplande uur veranderde in een goedkopere afspraak van een half uur.

Wat dat aangaat: Ze is heel vriendelijk/lief en geeft je een plezierig gevoel, maar ook een tikje zakelijk en voorzichtig op de kamer ivm evt burengerucht.
Ik kies er zelf altijd voor om toch met condoom gepijpt te worden (safety first), maar Ana was de eerste dvp die uit zichzelf zei: Ok, maar dan voel je wel minder. Doorgaans heb ik daar niet zo'n last van, maar wellicht klopt het wel een beetje want hoewel ik het een prima pijpbeurt vond, viel dat hele veel speeksel/deepthroat verhaal van sommige van mijn voorgangers mij niet zo op.
Kort cowgirl gedaan en daarna doorgeschakeld naar missio, waarbij Ana haar lichaampje dicht tegen je aan manoevreert en idd iets zegt a la kun je me hard en diep gaan stoten. Wat best opmerkelijk is voor zo'n petite meisje. Als ze je dan geil aankijkt, terwijl je stevig doorneukt is het erg de moeite waard, maar wordt het voor deze jongen moeilijk om het lang vol te houden. Omdat een aantal mannen hierboven haar een facial hadden gegeven, dacht ik daar op de heenweg ook over na, maar durf het gek genoeg nooit zo aan te kaarten, daar rust voor mij toch een beetje een taboe op, ook omdat ik dan denk: Hoe krijgen we dat wat ik langs haar heen op de vloer spuit op zo'n donkere kamer (zeker als er bv vloerbedekking is) weer opgeruimd?
Dus netjes in missio het condoom volgespoten, na-babbeltje over van alles en nog wat (ze had nee gezegd tegen een jongen van een jaar of 20 die wilde afspreken omdat ze hem te jong vond) en met wat kusjes afscheid genomen.
Ik zou zeker nog wel eens willen langs gaan, maar wel jammer dat ze zo ver uit het centrum ontvangt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/Amsterdam/6478635-ana#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame 2 maal bezocht.
Voor de zomer en een kleine 2 weken geleden (toen was ik haar eerste klant na haar terugkomst).

Ana is echt een lief klein poppetje. Precies zoals op haar foto's
Mooi gebruind, zonder tan lines.
Pijpen kan ze erg goed, enige nadeel vind ik dat ze af en toen het speeksel met een doekje opveegt.
Ik vind het wel geil als de kwijldraden langs me zak naar beneden druipen.
Helaas ken ik maar weinig dames die dat doen (tips zijn altijd welkom in een privé bericht;)).
Maar ze probeert wel zo diep mogelijk te gaan.

Ze wordt ook graag gebeft al is vingeren een nog go.
Tot nu toe heb ik haar elke keer klaar gelikt en ze wordt altijd zeik nat.

(Tong)zoenen valt mij helaas erg tegen. Misschien heeft het te maken met mijn getrimde baardje.
Daardoor is het niet echt een GFE.

Intiem is wel echt een feest.
Ze heeft een super strak poesje, zeker de laatste keer.
Ze gaf aan dat ze tijdens haar vakantie praktisch geen seks had gehad.
Doggy is denk ik haar favoriete standje, dan mag je behoorlijk los gaan.
Ik ben vaak eerder stuk als dat zij dat is.

Verder heeft ze nog wel wat andere nadeeltjes.
Ze is erg bezig met haar telefoon en ze houdt best van een drankje.

Oja nog een tip voor de heren die met de auto komen.
Parkeren kan het beste bij de dierentuin, daar is altijd wel ruimte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Kom al sinds haar eerste bezoek in NL bij Ana, zij is voor mij de koningin van de BJ, heerlijk nat en diep en gaat lang door.
Zoals de vorige schrijver zegt is ze heerlijk strak en een genot om haar stevig van achteren te nemen.
Bij zoent ze heerlijk en geeft ze goede gfe.
Naast Alice is er nu nog 2e vriendinnetje mee, Sara
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6478635-ana
Ik ben nu al vaker bij Ana geweest in Amsterdam. Ik kan haar iedereen aanraden! De foto's op haar profiel zijn echt haar foto's. Ze zoent echt heel fijn en vol. Daar wordt ze zelf ook zo geil van. Pijpen is werkelijk geweldig nat en echt deepthroat. Dan de sex met haar. Ze wilt echt heel graag geneukt worden en ze vind het heerlijk als je haar stevig en hard neukt. Deze lieve vrolijke meid is echt de allerbeste die je kan vinden op kinky.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze heeft in haar profiel staan 'last days'. Op mijn vraag hoelang ze er nog is kreeg ik alleen een geile foto toegestuurd?

Ook leuk maar niet waar ik naar op zoek ben. Weet iemand die goed contact heeft wanneer ze gaat? In de topic van Alice wordt gemeld dat Alice tot november blijft. Dus..
 
Ik had het wilde idee om eerst een half uur langs Alice te gaan, dan een kwartiertje buiten te pauzeren en gelijk door naar Ana. Toen ik dat aangaf was het prima - en moest ik het maar ook met Alice regelen - maar ze reageerde minder enthousiast - en dan druk ik me zacht uit - toen ik daarna aangaf dat ik eerst naar Alice wilde. Toen uiteindelijk maar ingestemd eerst Ana te bezoeken maar mijn gewenste tijdstip vond ze te laat. Baalde behoorlijk want alleen bij de gedachte al om beide dames in een uur achter elkaar te bezoeken werd ik wild?.
 
Waarom moet je dat met beide regelen dan, vind ik een beetje raar. Moeten ze dat van elkaar weten?
Ja terecht punt. Als ik eerst gewoon een afspraak had gemaakt met Alice en daarna met Ana een kwartier later dan was er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik had alleen het idee dat die meiden ook met elkaar praten dus wilde me zo al indekken. Maar dat is achteraf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan