Recensie Isabelle, Dreamgirls, Kortrijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
17
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabelle-494490216.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de 1e maal naar Dreamgirls te Kortrijk geweest. Was al een tijdje dat ik overwoog om bij Isabelle langs te gaan, maar ik wilde eerst wat recenties afwachten. Omdat die er niet kwamen, heb ik dan toch maar mijn stoute schoenen aangetrokken ...
Afspraak maken verliep vlot, eens aangekomen werd ik begeleid door een sympathieke dame naar de kamer. Eerst het financiele afgehandeld, daarna werd er mij een drankje aangeboden. 5 min. later kwam Isabelle met het drankje de kamer binnen.
Zeer sympathieke/mooie verschijning van 50 jaar met prachtig lichaam ... Ik was meteen verkocht!! Direct beginnen tongkussen en teasen, gevolgd door een wasje. Daarna op het bed beland en alles wat ik verlangde, gebeurde. Een vrouw zo zien genieten en natuurlijk zelf ook voor de volle 💯 % genoten ... Details zal ik niet plaatsen, maar deze recentie moest ik wel posten!! Had ik maar iedere avond zo'n vrouwke naast me!! Ik ben een 10-tal jaar jonger dan haar, maar mocht fysiek meer dan m'n best doen om dit 🐯 te temmen!!
Merci Isabelle en tot binnenkort 💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan