Recensie Ana, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
30/07/22
39
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2211211-ana#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Ik weet niet hoe ik een recensie in een bestaand topic kan schrijven (en of dat uberhaupt kan) dus dan hierbij een nieuw topic.

Nadat ik al eerder een afspraak met haar had staan, maar uiteindelijk niet kon, toch weer een poging gemaakt.
Appen gaat snel en duidelijk, je krijgt een foto van haar gezicht en moet ook een selfie terugsturen voordat de afspraak bevestigd kan worden.

Op de lokatie aangekomen parkeerde ik mijn auto op de parkeerplaats in de buurt. Na mijn appje kreeg ik terug dat ik nog even moest wachten. Zo gezegd zo gedaan.
Dat wachten werd zoals gewoonlijk weer een stukje langer dan de afgesproken tijd.
Uiteindelijk ben ik naar binnen geleid en deed ze open. Zoals in het 'wie heeft er ervaring met' topic al meerdere malen is gememoreerd is haar Engels minimaal. Ik ben er dan ook zeker van dat er een booker tussen zit. Ik zag buiten op de parkeerplaats een man in een Jaguar met een Roemeens kenteken zitten en ik heb het vermoeden dat dat de tussenpersoon is. Al moet ik wel zeggen dat die er niet meer zat toen ik uiteindelijk weer wegreed.

Anyway, het is de persoon op de foto die je op whatsapp krijgt (met een stuk minder make-up), maar het is ook duidelijk dat haar kinky foto's van iemand anders zijn. Ze is een stuk dunner nog dan op die foto's. Ik vond haar niet knap. Dat zal een persoonlijk iets zijn, maar dr neus en dr mond zijn te groot naar mijn smaak. Ze deed me denken aan een andere Roemeense waar ik een tijdje terug mee had afgesproken. Zoenen heb ik daardoor nieteens geprobeerd, maar ze was nog steeds een beetje verkouden ook aangezien ze af en toe wat zat te snotteren dus had ik dat sowieso wel overgeslagen.

Na het financiele gedeelte moest ik eerst douchen. Vervolgens begon ze met pzc. Dat was matig, een beetje met dr tong rond de eikel draaien en that's it. Toen even 69 gedaan en daarna wilde ik haar alleen likken, Ze heeft een mooi kutje, alleen keek ze dusdanig ongeinteresseerd dat voor mij de lol er wel snel af was.
Toen heb ik maar gezegd dat ik wilde neuken. Het duurde niet heel lang voor ik klaarkwam en ik eigenlijk wilde ik daarna meteen weg maar ik had voor een uur + anaal betaald dus toch maar gebleven. Communiceren ging nauwelijks door haar gebrekkige Engels en ze stelde voor om me te masseren. Dat was meer een beetje aaien over de rug dan echt masseren. Na 10/15 min vroeg ze of ik nog een keer wilde klaarkomen. Ze ging zich toen zelf even opfrissen en begon me daarna weer te pijpen. Met veel moeite lukte het me om weer hard te worden en na een paar flinke klodders glijmiddel over het rubbertje en in haar kontje, haar in doggystyle anaal genomen. Ze liet heel af en toe wel een kreuntje los, maar verder was er weinig interactie. Ik merkte al dat op deze manier een tweede keer komen niet zou lukken dus gezegd dat ik weer op de normale manier wilde neuken.
Uiteindelijk is het me gelukt om een tweede keer klaar te komen, heb ik snel even gedoucht en ben ik vertrokken.

Misschien leuk voor een keertje omdat ze een mooi petite lichaam heeft met mooie borstjes maar verder zal je mij er niet meer terugzien.

Ze zou binnenkort weer naar Roemenië gaan voor de feestdagen, maar daarna weer terugkomen.
 
Zonde! De foto die "ze" stuurde maakte me zeer enthousiast. TE enthousiast, ik dacht..."Zij is te mooi om waar te zijn" en ben er niet meer op ingegaan.

Klinkt dus als: "Deze dame doet dit werk voor het eerst en weet nog niet wat ermee aan moet" ?

Dank voor het delen 👌
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan