- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/aida-167/#m-gallery-15
- Totale kosten (in euro)
- 350
Last minute uitgenodigd bij mij thuis. Mooie verschijning maar zeer gericht op zaken en geld. Jammer dat ze soms op haar gsm keek om te zien hoe lang we nog konden doorgaan.
€50 extra betaald voor pzc, maar was heel kort. Daarna kwam ze op me zitten voor een goed potje te beuken. Uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me aan het aftrekken was, maar ze zei telkens 'you only have two minutes left.' Wanneer ik op haar slanke lichaampje klaarkwam en zelf op mijn gsm keek bleek dat ze nog maar amper 40 min er was, terwijl ik voor 1u betaald had. Jammere omgang, had haar kutje zelf graag nog ff gevingerd en gebeft tot ze klaarkwam, maar ze was heel erg op haar tijd gericht.
Geen herhalingsgevaar voor mij
€50 extra betaald voor pzc, maar was heel kort. Daarna kwam ze op me zitten voor een goed potje te beuken. Uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me aan het aftrekken was, maar ze zei telkens 'you only have two minutes left.' Wanneer ik op haar slanke lichaampje klaarkwam en zelf op mijn gsm keek bleek dat ze nog maar amper 40 min er was, terwijl ik voor 1u betaald had. Jammere omgang, had haar kutje zelf graag nog ff gevingerd en gebeft tot ze klaarkwam, maar ze was heel erg op haar tijd gericht.
Geen herhalingsgevaar voor mij