Recensie Aisha, Lanaken (vh Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hendrikje

Newbie
10
17/04/23
10
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7283189-aisha
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact: rap opgepakt op whatsapp door naar mijn idee een boeker en ik kon dezelfde avond nog terecht.

Ontvangst: appartementencomplex in het Oostelijk Havengebied. Het appartement rook er naar eten en er was duidelijk een andere vrouw aanwezig (ik vermoed haar collega Jaine met wie ze een ander, gedeeld profiel heeft voor trio's). Actie gebeurde in een ruime slaapkamer met tv aan de wand die aanstond maar niet storend was.

Overkomen: Aisha is in persoon echt nog een meisje. De foto's waarin ze eruit ziet als een ietwat doorleefde hoer doen haar geen recht. Zonder opsmeuk ziet ze er veel jeugdiger en leuker uit. Ze is wel forser dan op de foto's maar geenzins dik, eerder volslank en makkelijk onder handen te krijgen. Krullenbos in een knot, dikke ronde billen en ferme tieten.

Sex: ze laat niet veel toe, ik wilde haar namelijk rimmen en aan haar voeten likken om zo in de mood te komen maar ze hield haar enkelsokjes aan en zodra ze merkte dat ik haar parmantige billen uit elkaar trok om mn tong erlangs te halen, schrok ze op en bood ze me aan te pijpen. Dit was met condoom en alhoewel ze haar best probeerde te doen, werd het er niet beter op omdat gepijpt worden met condoom nou eenmaal kut is. Met een halfslappe piemel wilde ze beginnen te neuken en dat ging natuurlijk nergens over. Ik was echter gekomen voor anaal en met veel glijmiddel op de vingers haar strakke kontgat wat wijder gekregen en onderwijl mijn stijfere lul erin kunnen schuifen. Toen ik eenmaal binnen zat, slaakten we beide een zucht en een kreun en begonnen we te eindelijk goed in doggy te neuken. Aisha kan wat hebben en ze moedigde me aan harder te gaan. Haar bij dr middel goed vast kunnen houden en zo uiteindelijk klaar gekomen terwijl ik als een wilde op haar dikke derriere losging. Bezweet onder de douche gestapt en nog wat gechitchat in 't Spaans (ze spreekt niet of nauwelijks Engels) en afscheid genomen. Ik stond na ruim een half uur weer buiten.

Conclusie: leuk voor één keer maar ze is (anders dan de foto's doen vermoeden) maar een leuk meisje en geen geile hoer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan