WHEM Aisha Salon 261 ,Alphen aan den Rijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paul T

Newbie
5
08/10/23
1
Heeft iemand ervaring bij Aisha met PZC ? Zag haar laatst toen ik op een andere dames aan het wachten was. Toen een bericht gestuurd, kreeg een vaag antwoord. Vandaar mijn vraag. Dame ziet er mooi uit, maar dat zegt niet alles. Heeft voor mij net iets extra zonder condoom. Helemaal geweldig als ze ook je ballen meeneemt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand ervaring bij Aisha met PZC ? Zag haar laatst toen ik op een andere dames aan het wachten was. Toen een bericht gestuurd, kreeg een vaag antwoord. Vandaar mijn vraag. Dame ziet er mooi uit, maar dat zegt niet alles. Heeft voor mij net iets extra zonder condoom. Helemaal geweldig als ze ook je ballen meeneemt.

Iemand ondertussen geweest?
 
Het ging mij niet om die recensie. Die staat er al een tijdje. Ik vroeg naar ervaringen over Aisha met PZC. Ze geeft me daar geen duidelijke antwoord op. Is in titel over haar door moderator weggehaald. Sorry voor verwarring
 
Ik weet dat ze dat jaren geleden wel deed, maar niet meteen de eerste keer. Ik denk idd niet dat je een standaard antwoord van haar krijgt en ze het af laat hangen van een aantal dingen….... Ze is ook wat lastig te pijlen soms / wat bijzonder. Dit gaf soms wel was verwarring maar heeft ook wel weer wat.

Ze is er even tussenuit geweest en daarna lijkt er recent aan haar borsten "gesleuteld", wat ik persoonlijk altijd jammer vind. Grote natuurlijke borsten mogen best een beetje hangen en is beter dan littekens en/of vullingen.
 
Dan ga ik het risico niet nemen. Ze wil eerst een afspraak en dan besluit ze pas. Hygiëne is prima in orde. Geschoren ook van onderen. Heb ik allemaal verteld. Ga wel weer naar Melissa die doet het wel. En goed ook !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan