Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag zakelijk in Aken geweest en kwam toevallig in de buurt van t straatje.
Ben 2x op en neer gelopen maar moet zeggen dat ik schrok van de hoeveelheid lege panden, die ook daadwerkelijk buiten gebruik zijn. Heb ze genoteerd;

Oneven kant;

5
7 GGD
17
19
21
29b
29c

Even kant

34
32
24 en 26 bestaan niet
18
12
2 4 en 6 bestaan niet

Van de 34 panden bestaan er 5 niet en is er 1 soort van GGD oid en zijn er 10 buiten gebruik.

Omdat je ook panden hebt met a/b/c
Weet ik niet t precieze aantal maar 16 van de dik 34 huisnummers zijn buiten gebruik.
Ben benieuwd hoe lang dit nog bestaat.

Heb geen dame bezocht maar bovenin op 1 en 3 zaten de vaste zoals die getatoeëerde dame en op 14/16 zat die leuke blonde die al jaren in de deuropening daar zit. Heb ik meermaals bezocht.

Meer was er niet te beleven

Vandaag naar ons straatje afgereisd voor de wekelijkse wip.

Dat had ik wel verdiend, vond ik zelf, nadat ik een hele dag met mijn vrouw en kinderen in de efteling heb uitgehouden. Mijn zus en zwager waren er ook bij, dus moest ik toch echt ff wat stoom afblazen. 🥵

Eerst langs de grenscontrole bij onze Oosterburen. Fanatieke jongens die Duitsers! Gelukkig rijd ik een bescheiden bak (by choice); getinte huid + goed leven is al snel verdacht. Stel je voor: een buitenlander die eerlijk werk doet!

Kan de pret niet drukken, alles beter dan thuis rukken!!!

Eenmaal aangekomen zat in de eerste raam, onderaan de straat, een dunne meisje met zwart haar. Ze is altijd erg blij om me te zien. Geen idee waarom, ik ben nog nooit bij haar binnen geweest.

Eén raam verder zat Lara. Kan idd dat ze dikkere tieten heeft, ze zat er flink mee te zwaaien toen dr bh uit ging. Lippen ook opgespoten idd, al was het me niet opgevallen als ik het hier niet van tevoren had gelezen. Zonde? Valt wel mee joh, zo mooi is ze ook weer niet. Maar een geile sletje is ze zeker! Sappige jetsers, daar kun je mij altijd voor wakker maken! Van mij mag ze lekker aan zich laten sleutelen en "investeren" hoor. Mij hoor je niet klagen 👌 Geile hoer 😊

20 min later stond ik weer op de stoep. Terwijl ik ons straatje uitloop hoor ik gebonk. Weer meisje in de eerste raam. Ze wuift enthousiast. Als ze geluk heeft mag ze op een dag ook op Jonnny rijden 😂 Als haar collega er niet is, heet dat 😅

Maar nu eerst flink blokken voor mijn aankomend jonkologie examen volgende week, wish me luck! 🤓

En drive safe heren! Laat je niet kisten door die moffen! 😛

Opa smokkelt boter dus een paar plofjes 💨 en losse flodders over de grens moet ook kunnen toch?

Dat dacht ik dus ook. 👋

Mvg, de dicke jonko rokert 💀💀💀

💋

Vandaag zakelijk in Aken geweest en kwam toevallig in de buurt van t straatje.
Ben 2x op en neer gelopen maar moet zeggen dat ik schrok van de hoeveelheid lege panden, die ook daadwerkelijk buiten gebruik zijn. Heb ze genoteerd;

Oneven kant;

5
7 GGD
17
19
21
29b
29c

Even kant

34
32
24 en 26 bestaan niet
18
12
2 4 en 6 bestaan niet

Van de 34 panden bestaan er 5 niet en is er 1 soort van GGD oid en zijn er 10 buiten gebruik.

Omdat je ook panden hebt met a/b/c
Weet ik niet t precieze aantal maar 16 van de dik 34 huisnummers zijn buiten gebruik.
Ben benieuwd hoe lang dit nog bestaat.

Heb geen dame bezocht maar bovenin op 1 en 3 zaten de vaste zoals die getatoeëerde dame en op 14/16 zat die leuke blonde die al jaren in de deuropening daar zit. Heb ik meermaals bezocht.

Meer was er niet te beleven
En maar weer voor de 100x! .overdag is er niet veel te beleven. Dan lijkt het inderdaad dat er veel leegstand is. Je moet echt s'avonds gaan wil je een ruimer aanbod aantreffen. Dat is niet alleen in Aken...maar in veel redlight districts.

Daarnaast is het voortbestaan van de straat nog onzeker. De stad heeft plannen om het gebied in te krimpen. Zoals ik begrepen heb helft prostitutie en de andere helft woongebied...zelfs met kinderopvang of iets dergelijks! Hier is door een aantal "pandeigenaren" tegen geklaagd en zijn door het gerechtshof in het gelijk gesteld. Zodat de plannen van de stad dus in de koelkast beland zijn...maar daar gaan ze dus weer tegen in beroep.
Dus niemand gaat investeren in leegstaande panden als ze wellicht na een x-tijd weer dicht moeten. Sommige panden zijn ookal jaren dicht, dankzij de stad die al aan het voorsorteren was en deze op last van "brandgevaar" heeft laten sluiten...

Laatst bewerkt:
En maar weer voor de 100x! .overdag is er niet veel te beleven. Dan lijkt het inderdaad dat er veel leegstand is. Je moet echt s'avonds gaan wil je een ruimer aanbod aantreffen. Dat is niet alleen in Aken...maar in veel redlight districts.

Daarnaast is het voortbestaan van de straat nog onzeker. De stad heeft plannen om het gebied in te krimpen. Zoals ik begrepen heb helft prostitutie en de andere helft woongebied...zelfs met kinderopvang of iets dergelijks! Hier is door een aantal "pandeigenaren" tegen geklaagd en zijn door het gerechtshof in het gelijk gesteld. Zodat de plannen van de stad dus in de koelkast beland zijn...maar daar gaan ze dus weer tegen in beroep.
Dus niemand gaat investeren in leegstaande panden als ze wellicht na een x-tijd weer dicht moeten. Sommige panden zijn ookal jaren dicht, dankzij de stad die al aan het voorsorteren was en deze op last van "brandgevaar" heeft laten sluiten...
Volgens mij lees jij niet goed. Je hebt een verschil tussen lege panden die gewoon in gebruik zijn maar momenteel geen dame aanwezig is en lege panden die overduidelijk niet meer in gebruik zijn. Je legt de reden zelf uit

Volgens mij lees jij niet goed. Je hebt een verschil tussen lege panden die gewoon in gebruik zijn maar momenteel geen dame aanwezig is en lege panden die overduidelijk niet meer in gebruik zijn. Je legt de reden zelf uit
Ik snap sowieso niet dat je de moeite neemt om de lege panden te tellen! Daarnaast is er een verschil tussen leeg of op dat moment niet aanwezig. Of verwacht je dat ze daar 7x24 alleen op jouw staan te wachten!

Terug
Bovenaan Onderaan