Recensie Lynn, Private Dreamgirls, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Amavisca

Newbie
22
12/07/22
943
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-lynn-34-jaar.html
Totale kosten (in euro)
130
Als je van bbw houdt (zoals ik), dan is Lynn een topper. Grote borsten en lekkere volle billen. Kortom, heel veel pak aan. Naast dat volle sexy lichaam heeft ze een mooie snoetje, is ze heel sympathiek en vooral lekker geil. Heerlijk tongzoenen, lekker pijpen, goeie neukbeurt, beffen en op mijn vraag ook een prostaatmassage (deed ze heel goed). Een aanrader... als je van heel volle vrouwen houdt.

Ik vroeg niet naar beschikbaarheden vandaag, dan had ik al lang gebeld ✌️

Enkel of iemand meer info had gezien ze niet op de site staat. Dient het forum daar niet voor?

Rustig blijven, goed lezen en tot 10 tellen helpt soms 😅 Fijne zomer nog!

Als je van bbw houdt (zoals ik), dan is Lynn een topper. Grote borsten en lekkere volle billen. Kortom, heel veel pak aan. Naast dat volle sexy lichaam heeft ze een mooie snoetje, is ze heel sympathiek en vooral lekker geil. Heerlijk tongzoenen, lekker pijpen, goeie neukbeurt, beffen en op mijn vraag ook een prostaatmassage (deed ze heel goed). Een aanrader... als je van heel volle vrouwen houdt.
Hallo

Moeten bij betalen voor prostaat? Bied ze ook voetfetisj aan?

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Ik moet @Amavisca gelijk geven. Als je van volslank houdt, is Lynn een absolute aanraders.
Heb me kostelijk geamuseerd en herhalings gevaar is groot.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Het jaar loopt op zijn einde en het was hoog tijd om nog eens van een deerne te gaan proeven.
Had hier enkele berichten privé kunnen sturen om enkele wensen kenbaar te maken aan Lynn en ze reageerde vlot, so de deal was made 😎

Kan voorgaande recensies helemaal bevestigen en voor de liefhebbers is ze echt top!

Ze had ook al contact gehad met haar collega Margo, dus wist ze waar ze zich aan kon verwachten🍆💦👅🔥

En wat is dit een geile dame: haar prostaatmassage was hemels daar ik sterretjes van genot heb gezien. Ze rimt lekker diep en zonder vrees. Ze squirt als een kabbelend beekje met kreunen en kreten tot gevolg. Tenslotte zijn haar pijpkunsten meer dan bovengemiddeld. En laten je wegdromen naar meer 😎

Toen ze zalig aan mijn 🍆 aan het zuigen, stopte ze plots om te zeggen: "Jij bent wel Big op alle fronten". Vooral de dikte vond ze interessant 😎. Nu kon mijn dag helemaal niet meer stuk! 🤩🤩

Na het uitgebreide voorspel met de nodige rondvliegende sappen was het tijd om ze in missio te neuken. Condoom er over en man, wat was die nat zeg! Ze legde haar benen in mijn nek en plots zag haar gezicht veranderen met de nodige lustkreten tot gevolg. Ze kwam snel klaar en nog eens.... en nog eens... en nog eens.... Toen hield ik het ook ni meer en spoot in alle stilte het condoom vol. Veel te rap naar mijn goesting want wou ze ook nog doggy neuken. Lynn ging toch in doggy position dwars over bed zitten met haar gezicht naar de grote wandspiegel: ik pakte haar haren vast en vingerde ze klaar met een laatste orgasme tot gevolg💦💦

Dan moest ik nog op mijn rug liggen en begon ze me voor een laatste keer te pijpen en aan Big te trekken. Enkele minuten later kwam ik voor een 2de keer klaar. Echt zalig!!

Daarna het zweet wegspoelen onder de douche en een leuke babbel in de kamer tijdens het aankleden. Dikke 30 min volle actie en 45 min bij PDG binnengeweest.

Topdate met een topdame in een tophuis met topcollega's en een topeigenares. En de orgasmes waren vandaag op 1 hand niet te tellen 💦😎🍆🔥👅🍾
Kortom... TOP!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan