Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er toevallig iemand die contact informatie heeft over de eigenaars van de raamwoning in de A—strasse?
Ik bedoel b.v de websites van de huizen in de strasse.

Zou wel eens weten wat de huur/koop prijs is voor huis nr:22!
(Wat nu niet meer word verhuurd!)

#22 werkt gewoon nog, misschien bedoelde je #20a en #20b.

Ik denk niet dat die panden vrij verhandelbaar zijn. De waarde wordt bepaald door het bestemmingsplan, en dat kan zomaar niet van toepassing zijn op een nieuwe eigenaar. Misschien koopt de gemeente ze gewoon stapje voor stapje op.

Gisteravond paar keer over de gehele avond op en neer gelopen. Larissa was op momenten beschikbaar maar niet bezocht. In het begin voor Ina gekozen waar ik vaker naartoe ga. Lekker figuur en aardige rustige meid, inmiddels 32 jaar zei ze. Altijd goed bij haar.
Verderop zelfs een 65 jarige achter het raam gezien🤢
Stonden wel een aantal mooie meiden maar niet super veel.
Kwa bezoekers ook vrij rustig vond ik.

Veel dames zijn nu naar huis, ivm Orthodox Pasen, dit weekend. Vakantietijd voor hun.

Ina heb ik vorige week ook eindelijk weer eens bezocht.
Was indrukwekkend hoe gemakkelijk ze mij klaar kreeg 👍,
ondanks dat ze de tweede ronde was… 😆.

Gisteravond paar keer over de gehele avond op en neer gelopen. Larissa was op momenten beschikbaar maar niet bezocht. In het begin voor Ina gekozen waar ik vaker naartoe ga. Lekker figuur en aardige rustige meid, inmiddels 32 jaar zei ze. Altijd goed bij haar.
Verderop zelfs een 65 jarige achter het raam gezien🤢
Stonden wel een aantal mooie meiden maar niet super veel.
Kwa bezoekers ook vrij rustig vond ik.
Nou het zit hem zeker in de naam dat inna bevalt. Van welke afkomst is deze inna? En wat voor (nep) cup heeft ze?

Misschien ga ik het ook maar eens proberen.

Ina komt uit Albanië, net als Larissa. Lekkere volle tieten die vgs mij echt zijn want voelen echt zacht aan en zie ook nergens littekens.
Gewoon vriendelijke normale meid. Groot verschil met de meeste Bulgaarse of Roemeense die meteen een hang bek krijgen als je niet binnen 5 minuten bent gekomen. Denk ook veel zigeuner vrouwtjes daaronder.

Ina komt uit Albanië, net als Larissa. Lekkere volle tieten die vgs mij echt zijn want voelen echt zacht aan en zie ook nergens littekens.
Gewoon vriendelijke normale meid. Groot verschil met de meeste Bulgaarse of Roemeense die meteen een hang bek krijgen als je niet binnen 5 minuten bent gekomen. Denk ook veel zigeuner vrouwtjes daaronder.

En dan maar afvragen waarom er minder klanten zijn en minder dames en ramen niet meer worden verhuurd 🙃

Er is wat info over huis 20a+b uit de Aachener Zeitung...was natuurlijk te verwachten. Stadt Aachen heeft met burgergeld gesmeten en de panden gekocht!

Die Städtische Entwicklungsgesellschaft (Sega) ist jetzt Grundstückseignerin an Aachens Rotlichtmeile: Ihr gehört nun der denkmalgeschützte ,Silbersack" (Mitte) und die Gebäude rechts davon zur Nikolausstraße hin. Dort wird künftig kein Bordellbetrieb mehr stattfinden.

En ook nr28 zou ten "prooi" gevallen zijn aan de gemeente. Ze maken er werk van...

Laatst bewerkt:
Denk het niet. Anders was het al lang gebeurd. Zijn paar jaar geleden rechtzaken geweest tegen de plannen van de gemeente. Die hebben de eigenaren gewonnen. Zeker hebben ze toen ook geprobeerd ze uit te kopen.
Wat ik gehoord heb is de eigenaar van deze 2 huizen gestorven vandaar dat Aachen nu de mogelijkheid zag...
Maar ja...nog een mooi groen veldje voor de drugsverslaafden en hangjongeren is natuurlijk netter als een rosebuurt in je stad voor de moraalridders!

Laatst bewerkt:
Huis nummers 12, 13, 14, 16, 18 en 28
Zij ook al verkocht!
Volgens mij gaat het om grondstuknummers niet om huisnummers. 28 was zaterdag gewoon open. Of ze gaan nog dicht...
De enigste nieuwe gesloten huizen zijn 20a+b. Daarnaast als ze niet alle huizen krijgen die ze nodig hebben voor hun plannen...een mooi groen parkje...gaat het feest sowieso niet door. Kan het weer jaren stil liggen!
Zolang die Rudi en Klaus nog de meeste huizen bezitten zal het nog wel meevallen. Mogen ze nog lang leven!

Laatst bewerkt:
Die ene oude baas zijn dikke Mercedes iedere paar jaar een nieuwe, staat iedere dag nog even in het straatje alles nalopen vooral overdag.
Zolang ik me kan herinneren dat is in dit geval ruim 20 jaar dus, die panden is die mannen hun leven.
Maar oude mensen gaan ook eens dood en denk dat de erven staan te springen op een zak geld van de gemeente.

Was gisteren bij een meid in 16... Rebecca. Ken haar van jaren geleden stond plotseling weer in het straatje. Is er trouwens maar een paar weken vanwege prive omstandigheden is ze in Aken...Hotel was duurder dan een kamer huren!
Enfin we kwamen in gesprek over de gesloten huizen 20a+b. Blijkbaar zijn deze ook van die Rudi en werden ze gehuurd door iemand anders, die dus gestorven is. Wellicht dat ze dan toch weer open gaan als ze een nieuwe huurder vinden...

Yes, that is indeed correct, I meant no. 20B!
Oh God, could you imagine a hostel right in the middle of the street with bunks for the gentlemen? You drop off your stuff in the locker, jump in the shower, walk outside, suck and fuck, back to the shower, casually flip through some photos or videos on the phone, then back out to see the next lady.... Over and over again. Nirvana!

Terug
Bovenaan Onderaan