Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was afgelopen weekend op het Baekelandplein in Eindhoven. We kunnen van geluk spreken in Aken. In vergelijking met daar is het in Aken een stuk beter qua aanbod 😊
Ik was er 2 weken geleden toevallig op Baekelandplein en rond 16:00 stonden er rond de 10 a 12 dames max.
Zaten zeker een paar redelijk leuke bij maar jammer dat er geen prijsverschil meer zit tussen Ehv en Aachen.
Voor mij moet ik echt in Ehv zijn om te gaan kijken op het plein, Aachen is voor mij minder als de helft qua tijd en benzine dus scheelt zeker met de prijzen tegenwoordig aan de pomp pff.
En je kan in Duitsland meteen de tank een stuk goedkoper vullen ook nog.
 
Er zijn meerdere parkeergarages in het centrum. Laatste keer dat ik daar was had ik mijn auto in de garage nabij het raadhuis (parkhaus rathaus) neergezet. Van daaruit is het ongeveer 5 minuten lopen naar het straatje.
 
We horen graag of dit mogelijk is! 😁😁
Ik was er vorige week in het weekend en zag er 2 staan die best OK uit zagen. Ik heb niet durven vragen of ze anaal doen eigenlijk best jammer...

Helaas maar voor Ina's vriendin Anna gegaan wat nogal matig was maar ook niet slecht.
Er stond echt veel moois en volop keus met name aan het begin van de straat vanaf de Bushof. Volgende week wil ik weer ik zag en mooie slanke den daar wil ik zeker voor gaan hehe.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meerdere parkeergarages in het centrum. Laatste keer dat ik daar was had ik mijn auto in de garage nabij het raadhuis (parkhaus rathaus) neergezet. Van daaruit is het ongeveer 5 minuten lopen naar het straatje.
Grosskölnstrasse ligt het kortste bij het straatje via de achteruitgang binnen 2 minuten lopen Rathaus is ook niet ver trouwens maar is een wat kleinere parking.
 
Ik ben nu ongeveer een jaartje niet meer op de AS geweest. Beetje verplaatst naar andere opties.

Echter ben ik wel nieuwsgierig naar het huidige aanbod.
Weet iemand of er in Aken ergens een mooie slanke donkere dame / negerin staat ?
Daar ben ik echt naar op zoek

Gr
 
Ik lees dat het ongeveer 5 min lopen is vanaf 1 van de parkeergarages (Rathaus)
Door omstandigheden is lange afstanden lopen vrij lastig en gebruik hiervoor een hulpmiddel
Hoe zit het met de toegankelijkheid van Antoniusstrasse voor mindervaliden?
 
Weet iemand wie die dame is met blond krullend haar en tattoo (een tekst volgens mij) boven haar linkerborst?
Ik ben slecht met huisnummers maar ze staat redelijk aan het begin van de rechterkant als je vanaf de Nikolausstrase de straat inloopt.
 
Weet iemand wie die dame is met blond krullend haar en tattoo (een tekst volgens mij) boven haar linkerborst?
Ik ben slecht met huisnummers maar ze staat redelijk aan het begin van de rechterkant als je vanaf de Nikolausstrase de straat inloopt.
Ik denk dat je het over Laura van #14 hebt. Werkt nog niet zo lang in het straatje, komt uit Griekenland, is 37 jaar en erg lekker. Voor het standaardpakket kan ik haar zeer aanbevelen. Lieve vrouw met goede skills en geen haastwerk.
 
Ik denk dat je het over Laura van #14 hebt. Werkt nog niet zo lang in het straatje, komt uit Griekenland, is 37 jaar en erg lekker. Voor het standaardpakket kan ik haar zeer aanbevelen. Lieve vrouw met goede skills en geen haastwerk.
Volgens mij zag ik haar een maand of 2 geleden voor het eerst.
Ze trekt wel mijn aandacht maar ze staat telkens met andere mannen te praten als ik langsloop haha
 
Kun je dat nou niet zelf vinden in het subforum met alle topics over aken?

Laura en Lara zijn totaal andere dames, dus voor Laura dan een nieuw draadje starten voor wie dat wil.
@Janse (?)
 
Heeft het zin dit weekend er langs te wippen? Ik wil voor Ina gaan of een andere maar ik vrees dat er geen hond staat zo vlak voor kerst. Zijn er ook nog meiden die anaal doen behalve Larissa?
 
Zal magere bezetting zijn...Denk dat Ina er wel is want die is niet "christelijk" viert dus geen kerst.
Misschien zijn Spaanse dames te porren voor anaal. Maar die zijn ook veelal met vakantie nu.
 
Wat vraagt Larissa extra voor anaal? Staat op mijn verlanglijstje.
€. 50,-
Heeft het zin dit weekend er langs te wippen? Ik wil voor Ina gaan of een andere maar ik vrees dat er geen hond staat zo vlak voor kerst. Zijn er ook nog meiden die anaal doen behalve Larissa?
Gewoon volle bak hoor, alleen geen Colombiaansen momenteel. De meeste dames nemen vakantie in Januari.
 
Zal magere bezetting zijn...Denk dat Ina er wel is want die is niet "christelijk" viert dus geen kerst.
Misschien zijn Spaanse dames te porren voor anaal. Maar die zijn ook veelal met vakantie nu.
Haha alsof de rest naar kerk gaat! Ik wil me klaar laten pijpen door haar dat kan ze als geen ander. Haar nemen geeft weinig gevoel dus niet de moeite waard.
 
Nou gaat niet zo zeer om kerk en geloof, ze is moslim. Dus vandaar dat ze waarschijnlijk aanwezig is met de kerst. Ze is inderdaad ruim beneden had daar ook vaak moeite om klaar te komen, nu ga ik nooit meer naar haar.
Al zou ik niet op 24e en 25e het straatje opzoeken..denk dat het dan lege ramen koekeloeren wordt.
 
Er zijn meerdere parkeergarages in het centrum. Laatste keer dat ik daar was had ik mijn auto in de garage nabij het raadhuis (parkhaus rathaus) neergezet. Van daaruit is het ongeveer 5 minuten lopen naar het straatje.
Heb je geen milieu sticker nodig om daar te parkeren? Alles wat in het centrum is moet je toch verplicht milieu sticker hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan