Aken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterje

Newbie
19
09/04/22
6
4
Ik ga morgen naar Aken.
Heeft iemand een leuk idee voor een massage met extra?
Staan wel met topics maar gezien de datum en verloop graag een recente update.
Thanks
 
Helaas door de slechte weersomstandigheden niet gegaan dus tips nog altijd welkom.
Zag dat MoMo in alsdorf weer open is. Iemand recente ervaring?
Hochstrasse 4 is een club of prive?
 
Helaas door de slechte weersomstandigheden niet gegaan dus tips nog altijd welkom.
Zag dat MoMo in alsdorf weer open is. Iemand recente ervaring?
Hochstrasse 4 is een club of prive?
1x bij Momo in Alsdorf geweest. Een van de meest pijnlijke massages die ik ooit gehad heb. Body2body en hj was een beetje standaard volgens mij was dat toen nog €80 voor 60 min.
comuniceren ging ook moeilijl ze praat gebrekkig duits.
 
Ik ben morgen ook in Zuid Limburg. Ben voorheen wel eens bij Shu Xin tang-Chinesischemassage in Alpen DE geweest. Ervaring daar was zeer goed. B2B met oraal hoogtepunt voor 100 eu voor een uur. Was voor de corona. Hoor graag tips in de buurt daar. PM mag ook.
 
Enkele weken geleden ben ik bij YangYang in Shinxen geweest. Via Whatsapp een afspraak gemaakt voor BTB. €90 betaald voor een uurtje massage/BTB/HE. De massage was erg goed en het erotische deel (BTB met HE) was gewoon lekker. YangYang is vriendelijk en heeft een prima figuur. Al met een al een leuke ervaring en zou ook voor herhaling vatbaar zijn als ik deze week niet nog een betere ervaring gehad zou hebben...

Dat was bij Huan Wellness Massage (https://huan-wellnessmassage.business.site/). Ik had via whatsapp een afspraak gemaakt en dat ging soepel en vlotjes. Omdat ik via Duitse fora al vernomen had dat ze officieel geen erotische massages mogen aanbieden was ik via de whatsapp nog niet heel expliciet geweest over mijn wensen.

De dame van de foto op de website (met de naam Hong) ontving me. De foto op de website heeft een flink beautyfilter maar ook zonder filter is het een aantrekkelijke dame van een jaar of 30-35. Ze is ook uitermate vriendelijk. Spreekt beperkt (maar net genoeg) Duits. Soms echter niet al te makkelijk te verstaan.

Als echte wellness massage salon bieden ze geen happy end of sex aan. De klik was echter dermate groot dat eenmaal op de kamer bij wat doorvragen toch wat mogelijk was. Voordeel was dat ik een Nederlands whatsapp nummer had. Voor haar genoeg bewijs dat ik geen Polizist kon zijn.

De massage was uitstekend: stevig en goed. Het BTB deel was nog beter: Hong heeft weinig remmingen en kronkelt geil over je heen, ondertussen je her en der kussend en likkend. Om de zaak te beschermen zal ik niet uitwijden over wat verder nog mogelijk is maar het was uitermate opwindend en bevredigend zonder all the way te gaan.

Kortom: een aanrader!
 
Enkele weken geleden ben ik bij YangYang in Shinxen geweest. Via Whatsapp een afspraak gemaakt voor BTB. €90 betaald voor een uurtje massage/BTB/HE. De massage was erg goed en het erotische deel (BTB met HE) was gewoon lekker. YangYang is vriendelijk en heeft een prima figuur. Al met een al een leuke ervaring en zou ook voor herhaling vatbaar zijn als ik deze week niet nog een betere ervaring gehad zou hebben...

Dat was bij Huan Wellness Massage (https://huan-wellnessmassage.business.site/). Ik had via whatsapp een afspraak gemaakt en dat ging soepel en vlotjes. Omdat ik via Duitse fora al vernomen had dat ze officieel geen erotische massages mogen aanbieden was ik via de whatsapp nog niet heel expliciet geweest over mijn wensen.

De dame van de foto op de website (met de naam Hong) ontving me. De foto op de website heeft een flink beautyfilter maar ook zonder filter is het een aantrekkelijke dame van een jaar of 30-35. Ze is ook uitermate vriendelijk. Spreekt beperkt (maar net genoeg) Duits. Soms echter niet al te makkelijk te verstaan.

Als echte wellness massage salon bieden ze geen happy end of sex aan. De klik was echter dermate groot dat eenmaal op de kamer bij wat doorvragen toch wat mogelijk was. Voordeel was dat ik een Nederlands whatsapp nummer had. Voor haar genoeg bewijs dat ik geen Polizist kon zijn.

De massage was uitstekend: stevig en goed. Het BTB deel was nog beter: Hong heeft weinig remmingen en kronkelt geil over je heen, ondertussen je her en der kussend en likkend. Om de zaak te beschermen zal ik niet uitwijden over wat verder nog mogelijk is maar het was uitermate opwindend en bevredigend zonder all the way te gaan.

Kortom: een aanrader!
Ook een aanrader is China Massage, Wilhelmstrasse. Iemand recent nog geweest ?
 
Gisteren nog eens bij Huan Wellnesmassage aan de Franzstrasse geweest. De cheffin (Hong) was bezet, kreeg een jongere dame "Lucy". Mooi gezicht, lichaam met mooie rondingen, lief en humorvol (voor zover mogelijk in het beperkte Duits dat ze spreekt). Massage was stevig maar niet heel goed, BTB was lekker met pussysliding maar kort. Het HE was snel en zakelijk. Kortom: weinig herhalingsgevaar tenzij je een groot liefhebber van pussysliding bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan