WHEM Alana/Nicole, Den Bosch (Venlo)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastiaan013

Wandelaar
90
04/11/21
36
6
Ik ben erg aangetrokken tot haar foto's kan iemand een ervaring met haar delen

 
Eergisteren een bezoekje gebracht aan Alana in Den Bosch. Voor mij zou het de eerste keer bij een shemale zijn. Dit heb ik natuurlijk kenbaar gemaakt in het appcontact.

Op locatie aangekomen, net buiten het centrum van Den Bosch, kreeg ik het huisnummer door. Een bloedmooie dame deed de deur open. De ruimte waar ze ontvangt zou ik omschrijven als viezig/niet fris. Het rook er naar sigaretten i.c.m. met een goedkope aroma diffuser. De slaapkamer was niet veel frissen en moest mijn kleren op de vieze grond neerleggen.

Ondertussen lag haar string op de grond en kreeg ik de opdracht om haar pik te zuigen. Omdat het mijn eerste keer was leek het mij fijn om elkaar lichamen wat te ontdekken. Uiteindelijk ben ik 20 minuten geweest. Ook direct genezen van mijn Shemale-ontdekkingstocht. 😆

In de kamer naast haar waren mensen aanwezig. Liepen constant rond in het huis. Bij vertrek ging de deur van de buurman open om even te spieken. Ook niet prettig.

Resume: Alana is een prachtige dame. Lekkere dikke pik om mee te spelen, maar het beeld waarmee er geadverteerd wordt is moah moah in mijn ogen. Daarbij is de locatie ook niet top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan