WHEM Alba, Privé ontvangst, Maastricht (voorheen Groningen en Amsterdam), Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hm, ik weet het niet. Heb steekproefsgewijs wat foto's door Yandex gehaald, zonder problemen origineel (zegt niet alles maar toch). Wel het gevoel dat een aantal foto's al wel wat ouder zijn, gelet op de tattoo linkerarm. Daarnaast heet ze nu Alba terwijl ze in de advertentietekst Alisa heet. Prijsstelling is aan de lage kant, wat de eerder genoemde punten nog eens versterkt.

Kortom mijn wijzer slaat uit naar niet doen, je kunt uiteraard een gokje wagen en het tegendeel in een recensie aantonen ;-)
 
Foto 2 zou ik direct voor gaan, maar als foto 8 nu is dan zou ik het niet doen. Ze zegt 25 te zijn, maar op foto 2 zou ze 21 kunnen zijn en op foto 8 ook gewoon 32. En als ze foto 2 is zou ze foto 8 ws. niet erbij gezet hebben.

Dat is wat er ook een beetje speelt met bv Milana. Op sommige foto's echt een spetter, maar nu toch ws. 6-8 jaartjes ouders dan toen die plaatjes geschoten werden.
Nou worden wij natuurlijk ook ieder jaar een jaartje ouder, maar toch.....

ps. overigens zie ik net dat Milana haar jongste foto's er tussen uit gehaald heeft. Dat moet soms moeilijk aanvaardbaar zijn voor jezelf, ik denk ook nog steeds dat ik 25 ben, maar is wel eerlijker. Wie dan reageert heeft ook echt interesse in hoe je nu bent. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan