Recensie Albanese Tessa of Alexa uit Gent 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uue aankomst netjes zoals afgesproken. Bij aankomst herkende ze ik zeker van op de fotos. Wel heel sterk gemaquileerd op de fotos alsook haar haar net uren werk in gestoken. In het echt veel meer naturel. Maar ik herhaal, je herkent ze zeker van op de fotos. Korte introductie van elkaar, in vlot engels trouwens. Viel me op dat het dametje een pak matuurder is dan haar leeftijdgenoten. Ze ziet er heel jong uit, maar weet wat ze doet. Dan verdieping hoger gegaan. Ze trok vrij snel haar kleedje uit. Amai, wat een zalig petit lijfje kwam daar onder vandaan. Ik was wel aangenaam verast. Ik was al even op zoek naar een petit dametje, en zij voldeed helemaal aan de verwachting. Tongzoenen doet ze niet, had ze ook op voorhand gezegd. Kus op de mond kan wel. Pijpen was heel zachtjes, maar aangenaam om haar aan het werk te zien. Erna verschillende standjes gedaan. Leuk voordeel is dat je ze makkelijk naar elke kant van je bed kan verplaatsen, aangezien het tiny lijfje. Leuk kopje er op, lekkere tietjes, mooie, zachte zongetinte huid. Heerlijk zicht op haar kontje tijdens doggy. Geen 5sterren date, maar voor mij wel voldoende om nog eens met haar af te spreken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgesproken met een moet ik zeggen heel mooi meisje, Tessa, komt uit Roemenie, niet Albanie, maar echt heel mooi en slank en dat was het dan ook voor het positieve, voor de rest niks dan slecht , slechter , slechts, tongzoenen, neen, vingeren neen, meerdere orgasmes, neen, een keer, had maar een cd bij, wat een c wijf zeg, en dat voor 220 eu, ga terug naar roemenie, ik walg er nog van, en ze wou dan nog maar 40 min blijven van het afgesproken uur, nooit meer, go back
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan