- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 9
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/alejandra-de-latina-koningin-van-orale-seks-in-belgie.html
- Totale kosten (in euro)
- 250
Vanavond date met Alejandra (de app zegt Halejandra). Vlot contact, goede communicatie (met de planner blijkt achteraf).
Laten overhalen tot anderhalf uur voor €250.
In Genk aangekomen, doet ze vreemd via de app "waar ben Je" terwijl ik gewoon bij de deur sta te wachten. Binnen viel het wel mee, huis is redelijk op orde (was er eerder al geweest). Lekker zoenen, al snel plaste ze in mijn mond (zoals gevraagd) en ze zoende erna ook nog. Prima zover. Ze heeft een klein piemeltje, cm of 10. Wel redelijk hard en zet heeft mij even geneukt. Ze staat op condoomgebruik dus dat is prima.
Eventjes geneukt geweest en dan heeft ze er genoeg van, trekt zich af en dan mag je zelf even komen en is de date voorbij. Best wel veel geld neergelegd voor 45 minuten.....
Ze wil best wel in je mond klaarkomen (mij niet gezien), veel sperma. Andersom wil ze jou niet pijpen of likken.
Spreekt op de date alleen Spaans, kan ik me mee redden maar is niet geweldig.
Laten overhalen tot anderhalf uur voor €250.
In Genk aangekomen, doet ze vreemd via de app "waar ben Je" terwijl ik gewoon bij de deur sta te wachten. Binnen viel het wel mee, huis is redelijk op orde (was er eerder al geweest). Lekker zoenen, al snel plaste ze in mijn mond (zoals gevraagd) en ze zoende erna ook nog. Prima zover. Ze heeft een klein piemeltje, cm of 10. Wel redelijk hard en zet heeft mij even geneukt. Ze staat op condoomgebruik dus dat is prima.
Eventjes geneukt geweest en dan heeft ze er genoeg van, trekt zich af en dan mag je zelf even komen en is de date voorbij. Best wel veel geld neergelegd voor 45 minuten.....
Ze wil best wel in je mond klaarkomen (mij niet gezien), veel sperma. Andersom wil ze jou niet pijpen of likken.
Spreekt op de date alleen Spaans, kan ik me mee redden maar is niet geweldig.