Recensie Alena, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
471
29/12/21
521
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6390109-alena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na het afspreken was er wat radiostilte en daarna wat gedoe om bij het juiste adres te komen. Dame is de persoon op de foto's. Helaas tongzoent ze niet en bij meer dan een kus draait ze haar hoofd weg. Pijpen deed ze wat mij betreft goed, heel mooi om haar getuite lippen zo rond m'n eikel te zien. Tijdens het neuken gaat haar volume best hoog, ik vind dat wel leuk. Douchen deed ze voor en na onze seks dus qua hygiene zit het volgens mij wel goed. Weet niet of jullie je de Bulgaarse Lina van voor corona herinneren, Alena is wat mij betreft ongeveer gelijk qua uiterlijk. Ze was vriendelijk maar sprak slechts een paar woordjes Engels. Daardoor vond ik een uur nogal lang, zeker als er door de massage bij mij en bij haar geen tweede ronde meer in zit.

Klein minpuntje waar zij misschien weinig aan kan doen, haar matras en kussen ruikt naar aars (logisch want daar hadden we net geneukt - maar bij mij heerst ook de gedachte dat het een verzameling is van heel veel seks op dat matras). Niet fijn als je met je gezicht daar zo ligt.
 
Bedankt voor je recensie. Dure grap zonder tz. Geeft mij te denken over haar andere collega's die tegelijkertijd op Kinky omhoog worden gegooid (o.a. Sasha).

Klein minpuntje waar zij misschien weinig aan kan doen, haar matras en kussen ruikt naar aars
Kwestie van vaker haar beddegoed vervangen. En aan de collega wandelaars; ook je reet wassen svp! 🤢
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6390109-alena
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben twee keer bij Alena geweest.
Over het algemeen een prima ervaring.
De eerste keer was het een super ervaring, ze kan echt heel lekker pijpen.
Al komt ze niet na wat ze beloofd.
Gevraagd voor klaarkomen in mond, dat zou 50 euro extra zijn, bij binnenkomst krijg je te horen dat ze dat niet doet.
Tongen zou ze zelf ook erg lekker vinden, maar ook dit doet ze niet.. als je der kust went ze der gezicht af en gaat je lichaam kussen.
Ze begint erg snel met nep hijgen en kreunen waar ik mij persoonlijk erg aan kan irriteren.
Bij de tweede ontmoeting zat ze best veel op der telefoon en bij het douchen stond ze opeens met een collega te praten.

Terug naar de eerste ontmoeting.
De ervaring was zeer goed al kwam ze niet de eerder vermelde afspraken na.
Ze pijpt zeer goed, klaar komen op gezicht doet ze wel voor die 50 euro die je betaald voor klaarkomen in mond.
Verder is het een zeer opgewekte en gezellige vrouw.

Tweede keer was ze te laat, en wou ze me slijten aan een vriendin van der.
Dit is ook de eerste keer dat ik op zo'n moment nee heb gezegd, dus gewacht tot ze terug was.

Conclusie eerste keer super genoten, tweede keer was gewoon bar slecht.
Ik denk niet dat ik nog een keer ga, al is het een super mooie vrouw.

In de advertentie staat 23 jaar, ik denk persoonlijk dat ze de 30 wel aantikt aangezien ze in ieder geval twee kinderen heeft en onder zit van de zwangerschap vlekken op de buik en der borsten.
 
Na het afspreken was er wat radiostilte en daarna wat gedoe om bij het juiste adres te komen. Dame is de persoon op de foto's. Helaas tongzoent ze niet en bij meer dan een kus draait ze haar hoofd weg. Pijpen deed ze wat mij betreft goed, heel mooi om haar getuite lippen zo rond m'n eikel te zien. Tijdens het neuken gaat haar volume best hoog, ik vind dat wel leuk. Douchen deed ze voor en na onze seks dus qua hygiene zit het volgens mij wel goed. Weet niet of jullie je de Bulgaarse Lina van voor corona herinneren, Alena is wat mij betreft ongeveer gelijk qua uiterlijk. Ze was vriendelijk maar sprak slechts een paar woordjes Engels. Daardoor vond ik een uur nogal lang, zeker als er door de massage bij mij en bij haar geen tweede ronde meer in zit.

Klein minpuntje waar zij misschien weinig aan kan doen, haar matras en kussen ruikt naar aars (logisch want daar hadden we net geneukt - maar bij mij heerst ook de gedachte dat het een verzameling is van heel veel seks op dat matras). Niet fijn als je met je gezicht daar zo ligt.
Interesting that you compare her with Lina. Any idea what happened to her? She has been missing in action as far as I know since the beginning of covid. She was an absolute gem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan