broerzoekthoer
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6390109-alena
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Na het afspreken was er wat radiostilte en daarna wat gedoe om bij het juiste adres te komen. Dame is de persoon op de foto's. Helaas tongzoent ze niet en bij meer dan een kus draait ze haar hoofd weg. Pijpen deed ze wat mij betreft goed, heel mooi om haar getuite lippen zo rond m'n eikel te zien. Tijdens het neuken gaat haar volume best hoog, ik vind dat wel leuk. Douchen deed ze voor en na onze seks dus qua hygiene zit het volgens mij wel goed. Weet niet of jullie je de Bulgaarse Lina van voor corona herinneren, Alena is wat mij betreft ongeveer gelijk qua uiterlijk. Ze was vriendelijk maar sprak slechts een paar woordjes Engels. Daardoor vond ik een uur nogal lang, zeker als er door de massage bij mij en bij haar geen tweede ronde meer in zit.
Klein minpuntje waar zij misschien weinig aan kan doen, haar matras en kussen ruikt naar aars (logisch want daar hadden we net geneukt - maar bij mij heerst ook de gedachte dat het een verzameling is van heel veel seks op dat matras). Niet fijn als je met je gezicht daar zo ligt.
Klein minpuntje waar zij misschien weinig aan kan doen, haar matras en kussen ruikt naar aars (logisch want daar hadden we net geneukt - maar bij mij heerst ook de gedachte dat het een verzameling is van heel veel seks op dat matras). Niet fijn als je met je gezicht daar zo ligt.