WHEM Alesia, Privé ontvangst, Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, helaas kreeg ik zo'n zwaar irritante "yes" op mn bericht en toen hield het op 🤷🏻
Ik ben er geweest. Pak weg 6 maanden geleden in Eindhoven, ontvangst in een bekend hotel. Haar vriendin was ook op de kamer.

Sex was prima, had voor een half uurtje gekozen. Het is een klein zeer petite dame. Geen zoenen. Pijpen zonder was goed en sex idem, omdat ze zeer strak is. Herhaling? Misschien, als er niks beters in de buurt is. Dame ziet er wel knap uit.
 
Nu beschikbaar in Almere onder de naam Karlaa.



Afgesproken in een Van der Veen - hotel. De dame zat in een kamer op de begane grond zodat je niet langs de receptie hoefde en van buiten gelijk naar binnen kon komen.

Vlakbij haar kamer passeerde ik twee morsige types die op hun telefoon aan het kijken waren.

Prachtig jong skinny en petite meisje. Prachtig glad kutje. Bood me nzc aan, maar jongens dat moet toch echt geen gewoonte worden, veel te link toch! Voor 120 euro kreeg ik een lichte massage, een 69 en een standje. Een tweede standje zat er niet meer in voor deze prijs. Pzc ook niet. Ze spoorde me tijdens het standje aan om gelijk klaar te komen, want de tijd raakte op.

Na de finish gebood ze me haast te maken, want ik had nog maar 6 minuten. Deed me denken aan de Willem Ruisshow uit de jaren '80, waar Pierre van Ostade met zijn karakteristieke stem op de wildste momenten er doorheen brulde met: "U heeft nog 6 minuten !" om de boel onder druk te zetten.

Meisje was mooi en aardig, maar wel zakelijk en professioneel. Je krijgt niets voor niets.

Toen ik de kamer verliet, zag ik achter me twee morsige types naar binnen glippen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan