Poeziewoezie
Newbie
Sorry I will not be back this week, new date will appear later.
Kinky greetings,
Kinkylady Alesia
Kinky greetings,
Kinkylady Alesia
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren
[...]
Ik douchte mij en nam daarna de tijd om één en ander met haar door te spreken. Daarbij gaf ze aan dat er van bij het begin geen klik was. [...]
Ik moet zeggen dat ik in HoD altijd goed heb gehad maar ook onlangs een keer bij een andere man gezet om te wachten op de overloop bij kamer 7 en 8. De dames van deze kamers regelen dit altijd zelf goed maar hij was hier geparkeerd door een DVP van beneden. Dat was wat minder.Situatie bij HoD helpt ook niet.
Als je niet te sterk SM wenst, dan zou ik voor Alesia gaan. Mooie lengte 1.75m, cup D, en haar foto zittend in witte fauteuil is direct heel uitnodigend.Wil binnenkort keer HoD en kinky dame uitproberen. Heb voorkeur voor kinky erotisch en niet te sterk sm. Wel met mooie sexy dame uiteraard. Zit nu aan Carina of Alesia te denken, Michela is teveel mrs denk ik. Iemand input om de keuze makkelijker te maken? Of misschien allebei tegelijk![]()
Ik kom al jaren bij Alesia, echt een leuke dame. Fijn kinky, erotisch spel en kan je goed verleiden als er een klik is. Maar dat geldt eigenlijk wel voor elke dame in dit vak. Qua niet sterk sm, dat moet je denk ik gewoon duidelijk aangeven op voorhand. Vooral wat je wel en niet fijn vindt.Wil binnenkort keer HoD en kinky dame uitproberen. Heb voorkeur voor kinky erotisch en niet te sterk sm. Wel met mooie sexy dame uiteraard. Zit nu aan Carina of Alesia te denken, Michela is teveel mrs denk ik. Iemand input om de keuze makkelijker te maken? Of misschien allebei tegelijk![]()