Recensie Alesia, SM Studio Amersfoort 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry I will not be back this week, new date will appear later.

Kinky greetings,

Kinkylady Alesia
smile.png

Het betreden van de trap naar de kamer van Alessia is eigenlijk de grootste uitdaging van een sexy rendezvous. Een heerlijke kinky vrouw die inderdaad regelmatig een fysieke update heeft ondergaan, maar in ziel en spel dezelfde topper is gebleven.
Een heerlijkheid. Ik hou niet van pijn maar wel erg van kinky erotisch en dat krijg je in ruime mate. Elke keer weer een verrassing waarbij ze de keuze geeft om een classic sessie te hebben of om elke keer iets extra's te ontdekken. Soms kies ik voor het een, dan weer voor het ander. Altijd goed, soms nog beter.
Is Alessia een aanrader? Ik vind de andere twee Roemeense kanjers bij HoD geweldig, maar Alessia is en blijft onbetwist de leukste en de lekkerste.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Onlangs naar Amersfoort afgezakt voor Alesia. Ik was die dag haar eerste klant en terwijl zij zich klaarmaakte, werd ik door de onthaaldame in een andere kamer geplaatst. Plots ging de deur open en stond daar een andere dame die de kamer nodig had en mij op gang liet wachten. Erg vreemd. Daar stond ik zo'n 5 minuten tussen kamer 6 en 7. Ik hoorde stappen in 7, de deur ging open en stond plots oog in oog met de knappe Alesia die daar helemaal niet mee gerekend had en zich een hoedje schrok.
IK weet niet of dit een invloed had op de rest van onze afspraak, maar de sessie verliep ondanks een heel aantal magische hoogtepunten niet helemaal zoals ik verwachtte.
Ik had vooraf mijn kinks opgegeven: golden shower, facesitting, sounding met estim, nipple torture, fisting en
Needle CBT.
De sessie begon met mij geknield aan haar voeten waar ze mij gebood haar voeten te kussen, maar door de spanning verwarde ik kissing met licking en dat was helemaal niet naar haar zin. Het ging verder met mij rechtop geboeid en geblinddoekt aan het bedframe. Terwijl Alesia mij teasde kwam ik met mijn gezicht te dicht bij haar en ook dit werd mij niet in dank afgenomen.
Daarna ging de sessie verder op het bed. Eerst volgde een sensationele elektrosessie met elektrodes op mijn tepels, mijn scrotum, eikel, sound en uiteindelijk ook op een anale elektrobuttplug. Man, was dat puur genot.
Toen was het tijd voor fisting. Het duurde even voor ik volledig openging, maar uiteindelijk verdween haar hand volledig in mijn kontje. Via de spiegel boven het bed volgde ik de intieme verkenning van mijn lijf. Opnieuw puur genieten
Was het omdat ik hiervan teveel genoot en Alesia mij eigenlijk wou straffen wegens het voeten likken en het te dichtbij komen voordien, in elk geval zou en moest ik pijn lijden. In elke tepel prikte ze 4 naalden. Daar werd een ketting aan vastgemaakt die ik tussen mijn tanden moest nemen en terwijl ik daar hard aan moest trekken, plaatste Alesia de rest van de naalden in mijn scrotum. Pijn en genot vermengden zich, maar de verwachting van de beloning die ik mij voorstelde (facesitting en haar nectar) maakte dat ik dit doorstond.
Uiteindelijk kwam er een eind aan mijn tortuur en dacht ik mijn beloning te krijgen.
Maar niets was minder waar. Geen facesitting, geen aanraking, enkel een strenge meesteres die vond dat ik mij tijdens de sessie niet voldoende aan haar had onderworpen.
Uiteindelijk kon er nog een kort plasje van haar af op mijn lichaam en dat was het.
Ik douchte mij en nam daarna de tijd om één en ander met haar door te spreken. Daarbij gaf ze aan dat er van bij het begin geen klik was. Misschien omwille van het feit dat ik haar deed schrikken op de gang of omdat ze volledig gefocust was op een meesteres-slaaf situatie terwijl ik eerder een kinkygirl verwachting had?
Ik onthoud alvast hieruit dat ik in het vervolg best eerst mijn verwachtingen eens goed doorpraat en dan pas aan een sessie met een voor mij onbekende professional als Alesia begin. Zodat we beide in de juiste modus kunnen starten. Daarnaast moet ik zeggen dat wat er die dag met mij op gebied van e-stimulatie gebeurde, werkelijk uniek was.

Terug
Bovenaan Onderaan