Recensie Alessia , Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmybones

Wandelaar
45
08/04/22
44
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6207813-alessia#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
aardige dame , goed contact en was snel op locatie , pijpt lekker zonder condoom ze likt niet aan de ballen en deed ook geen deeptroath omdat ze net aan der neus geopereerd was zei ze , ze heeft een lekker lichaam en de seks was goed enige min punt is dat ik maar 1 keer kon klaar komen en ervan uit ging dat ik wel meerdere kon omdat ik toch een uur had betaald , ze zei dat als ik het haar aan de telefoon gevraagd had dat ze het dan had door gegeven dat je maar 1 keer mag komen , dat verpeste wel mijn stemming want anders had ik lekker een vluggertje gedaan . had verwacht lekker een uur lang te neuken voor het uur 200 euro voor 1 keertje klaar komen vind ik toch eel veelste duur dus de eerste en laatste keer met deze dame
 
Sorry, maar zolang er mannen zoals jij zijn blijven ze zulke fratsen uithalen.

Als ze dit bij mij had geflikt was ik de discussie aangegaan en me niet laten aftroggelen en haar anders terug gepakt.

Ik had haar dr advertentie laten zien waarop een tarief per tijdseenheid staat en niet per orgasme. Als ik voor 1 uur betaal moet je service aanbieden voor 1 uur. Desnoods pijpen en je best doen om hem omhoog te krijgen of neem ik lekker de tijd voor ronde 2. En anders krijg ik geld terug voor de tijd die niet gemaakt is. Ook toevallig dat het max 1 keer klaarkomen niet op de adv staat (rara waarom).
 
Ze liet mij eens een 45 minuten buiten wachten zonder reactie, terwijl haar whatsapp status regelmatig online was en ik haar ook meerdere keren probeerde te bellen.
Ik ging weg en kreeg pas na een paar uur een berichtje met sorry. Meer niet, ook geen goedmakertje voor de volgende afspraak suggereren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan