Recensie Alex, Alkmaar, Achterdam 2p g1 p4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind dat ook leip mannen, voor 100 euro, dan mag je toch wat extra verwachten. Een klant die 100 euro neerlegt is een goede klant, want de meesten betalen gewoon 50. Commercieel gezien ook niet slim van zo'n dame; dit soort klanten moet je juist zien aan te trekken om vaker te komen...
Dat gevoel heb ik dus ook ..ik betaal altijd minimaal 100€ soms 150 € maar nooit een beetje extra tijd ofzo ook in de Doubletstraat heb ik nooit een uur als ik 150 betaal meestal tussen 30 en 40 min..ik vind ook dat goed betalend en vaak terug komende klanten meer tijd verdienen of ze moeten heel vervelend of niet fris zijn😊
 
Laatst bewerkt:
Alex.. wat kan ik er over zeggen. Ben er vandaag weer eens geweest. Wilde al eerder weer eens heen, maar ze was steeds afwezig dan wel bezet. Vandaag had ik wat tijd over na een afspraak en onderweg naar de auto liep ik zonder verwachtingen even langs de dam. Ik zag weinig wat me kon bekoren, wilde eigenlijk doorlopen naar de auto, toen ik tegen Alex aanliep. Ze was er weer. We hadden direct oogcontact en ze herkende me nog, even leuk staan praten. Daarna mee naar binnen gegaan. Ze zag er fantastisch uit, ze leek iets voller geworden, maar het stond haar super. Prachtige lingerie aan, wat sowieso wel een ding van haar is tov de meeste andere dames. Lekker genoten van een korte striptease, daarna wat gevoeld en ze begon me te pijpen met een geweldige intensiteit. Veel oogcontact tijdens de seks, ze genoot er ook van. Er was een goede klik. Uiteindelijk doggy klaargekomen, terwijl ze steeds omkeek recht in m'n ogen. Was echt top, lang geleden dat ik zo genoten heb van een bezoek aan een DVP. Daarna nog wat nagepraat. Wat mij betreft echt wel de beste op de Achterdam momenteel. Helaas ben ik de komende maanden niet in NL, maar met haar afgesproken als ik weer terug ben. Heerlijk wijf!
 
nou na al die berichten ga ik toch ook maar proberen van de week ondanks ze niks extras doet.laat ze haar kont ook likken ?
Heb vaak genoeg aan haar kont gaatje gelikt. Toen die tijden was het €35 toen moest ik €15 extra betalen voor beffe/rimmen

Toen ze tijdelijk op de wallen werkte vroeg ze een keer €150 voor de zelfde diensten sindsdien ga ik nooit meer bij haar naar binnen.

Dus het is zeker mogelijk bij haar
 
Heb vaak genoeg aan haar kont gaatje gelikt. Toen die tijden was het €35 toen moest ik €15 extra betalen voor beffe/rimmen

Toen ze tijdelijk op de wallen werkte vroeg ze een keer €150 voor de zelfde diensten sindsdien ga ik nooit meer bij haar naar binnen.

Dus het is zeker mogelijk bij haar
Het is lang geleden dat ik bij haar ben geweest. Heb haar ooit een tijdje vaak bezocht. En destijds was er, in ieder geval voor mij, zeker meer mogelijk qua extra's. Geen idee of ze met die extra's van destijds gestopt is nu. Dat zou heel goed kunnen natuurlijk.
 
Het is lang geleden dat ik bij haar ben geweest. Heb haar ooit een tijdje vaak bezocht. En destijds was er, in ieder geval voor mij, zeker meer mogelijk qua extra's. Geen idee of ze met die extra's van destijds gestopt is nu. Dat zou heel goed kunnen natuurlijk.

Nou enige wat mogelijk was als extra is beffen/rimmen.

Weet niet wat je bedoeld met zeker meer mogelijk. Pzc tz etc doet ze zeker niet.
 
Heb me eerst stijf laten pijpen , haar daarna zeiknat gebeft.
Zo in doggy ingepland kon meteen diep erin ze was al zeiknat daarna diep en lekker door geneukt in een ander standje met haar benen omhoog.
Kwam eigenlijk veel te snel klaar maar dat mocht de pret niet drukken was gezellig.
 
Wel aan aanrader dus ? Heb haar 1 keer zien staan vond haar wel wat leuks hebben teminste dat zag ik van ver. Heb haar niet goed bekeken van dichtbij
 
@indomen gewoon niet mijn ding blijkbaar. Persoonlijk vind ik haar redelijk arrogant overkomen, had "geen klik" met haar. Wel één van de knappere dames op de dam maar weinig passie.
Werkt gewoon haar riedeltje af.
Dit blijft natuurlijk een Persoonlijk ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan