Recensie Alex, Alkmaar, Achterdam 2p g1 p4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scooby-Doo

Stamgast
Forumpionier
766
21/07/21
297
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100€
Oudgediende van de straat ze staat er al een jaar of 4 kom er ook geregeld.
Altijd vrolijk doet haar service goed
De sex is ook altijd goed kijkt je aan tijdens het pijpen alle standjes doorlopen, soms kom ik al in doggy. Maar meestal als zei op haar rug ligt benen wijd en lekker klaarkomen al je der in der ogen kijkt..
 
Deze keer bij Alex belandt, ben in het verleden ook al eens bij haar geweest maar is meerdere jaren terug.
Leuke knappe dame ook in voor een praatje en daagt me uit om meer fantasie te volgen.
Ze heeft nu ook wat speeltjes die gebruikt kunnen worden. Ze kreeg me niet over de finish maar dat lag niet aan haar inzet, deze dame in cowgirl bovenop je zien is echt niet verkeerd en reverse cowboy is heerlijk om te zien lekkere billen.

Binnenkort nog maar eens proberen.
 
Wauw! Vandaag voor het eerst bij Alex geweest. Damn wat een babe! leuke kennismaking en veel gelachen. Genoten van een heerlijk penismassage en hoogtepunt. Volgende keer meer!
 
Alex is aantrekkelijk, leuk, spontaan, heel vrouwelijk, en belangrijk: betrouwbaar en eerlijk.
Ze is onderhoudend, heeft een heerlijk lichaam, mooie & lekkere tieten.
Altijd een genot om haar naakt te zien en o.a. te helpen bij het uitkleden.
Sex is prima: niet spectaculair, maar gewoon lekker.
 
Paar weken terug Alex bezocht. Was de enige die niet te overdreven deed, kwam gewoon relaxed over. Kort praatje, gevolgd door wat aftasten en opwarmen. Heerlijke seks gehad, lekkere kont. Goede naturel tietjes, niet van die harde neppe bommen. Mooie meid, leuk in de omgang. Er stond wel een asbak, pakje sigaretten, maar niets van geroken of geproeft. Pluspunt. Zou er prima nog een keer heen gaan.
 
Heb nu 2 keer gehad dat ik voor haar kwam, niet aanwezig. Vervolgens een andere dame bezocht en wanneer ik dan wegloop dan komt ze ineens de hoek om 😝 weet iemand haar werkuren?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste keer naar een dame van plezier bij Alex beleefd. Vizier was gericht op Erika, maar niet gezien. Voor haar ga ik de volgende keer. Nog een gesprekje gevoerd bij Carla / Venice (volgens mij) 1e kamer van een gang. Maar besloten om bij Alex binnen te stappen. Wat een vriendelijke dame is dit, we hebben fijn gesproken en hadden naar mijn idee een prima klik. Na betaling, uitkleden en lichamen verkennen, begon ze mij te pijpen met condoom wat goed voelde. Ik was wat gespannen en daarom viel ik even slap (nog nooit meegemaakt met andere dames). Ze kreeg hem wel weer goed hard en ze kroop bij mij on top. Dat voelde lekker en goed! Ik kon even flink doorstoten en ze genoot zichtbaar. Toch werd ik daarna toch weer slap en deden we nog een poging om te komen via pijpen / handjob, maar dat zat er niet in. Helaas maar de spanning zat er toch wel in bij mij. Verder nog even gepraat en afgesloten met knuffels en voelen. Volgende keer wil ze mij zien spuiten. We gaan het zien. Al met al best leuk gehad!
 
Niet verkeerd toch voor een eerste keer. Die spanning is logisch, maar wordt vanzelf minder als je de dames vaker bezoekt.

Erika was er gewoon en zag ik 2 keer open dat ik naar de kermis ging en weer terug, en over de dam liep heen en terug liep. Wellicht heb je haar kamer niet herkent. Zie het plattegrondje bij Alkmaar Algemeen.
 
Alex met de slangen tattoo op haar zij.
Is een topic over hierzo
Niet veel extra's overgens maar doet de service die ze verleend goed ,,bij mij altans,,
Is ook vaak bezet in mijn ogen 👀
 
Ik sla haar tegenwoordig ook over. Meer vissen in de zee.
Ben dus wel benieuwd hoelang @Alkmaar072 is gebleven en voor hoeveel en natuurlijk heeft hij gebeft.

Ga wel weer vaker privé ontvangst doen voor een uurtje ben ik goedkoper uit met betere omgeving en meestal meer extra's.
 
Nee, 50 euro is de standaard, of beter gezegd het instaptarief. Daarvoor krijg je 15 tot 20 minuten doorgaans.

50 euro voor 25 minuten, dat is best een goede deal, zeker als je ook mocht vingeren. Veel dames bieden dat niet aan ook.

Al met al je eerste keer geslaagd, en daar ging het om, felicitado :) ! Ben zelf nooit bij Alex geweest, maar dat ze knap is valt al van een afstandje te zien.

Ik vind dat ook leip mannen, voor 100 euro, dan mag je toch wat extra verwachten. Een klant die 100 euro neerlegt is een goede klant, want de meesten betalen gewoon 50. Commercieel gezien ook niet slim van zo'n dame; dit soort klanten moet je juist zien aan te trekken om vaker te komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan