Recensie Djaylinn, Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Italo

Wandelaar
30
13/07/22
22
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6455107-djaylinn
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow, in één woord geweldig.

Op de foto's ziet ze er al mooi uit, maar in het echt is ze nog veel knapper. Mooie borsten, heerlijke kont, mooi slank postuur en bovenal een prachtig gezicht. Misschien wel de mooiste Marokkaanse van deze site. Ze is half Nederlands en half Marokkaans en heeft van beide het beste. Qua uiterlijk een mooie Arabische dame met een licht getinte huid, zwarte haren en mooie rondingen, maar in doen en laten een vrolijke Nederlandse meid met een Noord-Hollandse tongval. Ze is heel spontaan, kletst lekker veel en toont veel belangstelling.

Ze kleedde zich meteen voor me uit en stelde zich heel geil onderdanig op. Pijpen zonder condoom is fantastisch. Ze nam mijn pik heel diep in haar mond en pijpt me vol overgave. Ik merkte echt dat ze ervan genoot. Ik mocht over haar borsten klaarkomen.

Daarna heb ik haar heerlijk geneukt (ik bovenop en haar benen wijd gespreid). Ze kreunde heerlijk en liet zich lekker nemen en goed volspuiten.

Vervolgens heeft ze me heerlijk gemasseerd en zelfs nog een keer gepijpt.

Ze zoent heerlijk en biedt een top GFE, inclusief strelen en knuffelen.

Wat heel bijzonder is, is de sfeer die ze neerzet. Heel ontspannen, ze lacht veel, is lief en gezellig. Echt alsof je een leuk meisje maar naar huis hebt genomen. Ze blijkt bovendien heel intelligent en kon zelfs over schrijvers als Dostojevski en Tolstoj kletsen. Dat is wel het laatste wat je verwacht als je met een dame van plezier afspreekt. Je merkt aan alles dat ze dit voor de lol doet.

Wat een mooie vrouw, wat een geile ervaring. Ik ga zeker vaker komen!
 
Ze kleedde zich meteen voor me uit en stelde zich heel geil onderdanig op. .
"stelde zich onderdanig op" ...
bedoel je dat ze er ok mee is om zich als een slet te laten gebruiken ?
In voor deepthroat/ facefuck ? Een mooi marokkaans meisje met betraande ogen en drooling speeksel van het deepthroaten staat nog op mijnn bucketlist ;-)
 
Nou, zo bedoelde ik het ook weer niet.
Ze was van mij, zei ze letterlijk. Ze zette alles op alles om het mij naar de zin te maken en ze kan geweldig deepthroat pijpen.
Ze heeft wel helder wat ze wel en niet wil en ze lijkt me niet iemand die over zich heen laat lopen. Dat vind ik juist het aantrekkelijke.
Dus die betraande ogen moet je even wegdenken, voor de rest kan je droom best weleens in vervulling worden gebracht door deze wonderschone dame.
 
advertentie staat weer online. Dat ze lol heeft in haar werk, dat wil ik geloven, maar ze zal het toch (in de eerste plaats) voor het geld doen en niet voor de lol.
Ze vraagt ook een bedrag dat voor veel wandelaars niet bepaald lollig is, te weten 300 euro voor een uur. Misschien is dat het wel waard hoor, maar het is an sich toch best wel een flink bedrag.
 
Mijn laatste ervaring is niet zo positief. Ik had van tevoren betaald met een Tikkie (geen pinautomaat te bekennen in de buurt) en toen moest ze toch ineens eerder weg. Dat geld zou ze terugstorten, maar dat heeft ze nooit gedaan natuurlijk.

Ze gaf ook aan dat een ander de appjes beantwoordt. Dat is misschien niet eens ongebruikelijk, maar via Whatsapp was er voorafgaand aan het tweede afspraakje (hierboven beschreven) om geld gebedeld. Ben er niet op ingegaan uiteraard, maar zo positief als eerst ben ik nu niet meer.

Hopelijk doet ze dit niet standaard, want ze is prachtig, ze pijpt fantastisch (ze slikt zonder problemen) en meerdere keren per uur is ook geen probleem.
 
Ik kon in de buurt geen pinautomaat vinden. Sowieso verdwijnen die dingen uit het straatbeeld. Geen probleem, ze stuurt wel een Tikkie. Die heb ik wel betaald voor ik binnen was, maar ik had haar daarvoor al ontmoet, en die date was echt geweldig.
Weet niet welke wijk, Binnenstad telt welgeteld 2 pinautomaten buiten. 2! Dus je pinautomaat verhaal gaat niet op! grapje uiteraard. Ik twijfel al geruime tijd overdeze dame, Maar dan betaal ik uiteraard wel cash en in een hotel denk ik...
 
Weet niet welke wijk, Binnenstad telt welgeteld 2 pinautomaten buiten. 2! Dus je pinautomaat verhaal gaat niet op! grapje uiteraard. Ik twijfel al geruime tijd overdeze dame, Maar dan betaal ik uiteraard wel cash en in een hotel denk ik...
1 van die 2 had ik gevonden en die was buiten dienst.
Geappt dat ik in de buurt was, maar dat cash pinnen nog niet gelukt was, en toen reageerde ze dat ze wel een Tikkie zou sturen.
 
Weet niet welke wijk, Binnenstad telt welgeteld 2 pinautomaten buiten. 2! Dus je pinautomaat verhaal gaat niet op! grapje uiteraard. Ik twijfel al geruime tijd overdeze dame, Maar dan betaal ik uiteraard wel cash en in een hotel denk ik...
Hangt natuurlijk ook van de tijd af.
Ik was wel eens na 11 uur onderweg voor een date (andere dame) en toen waren alle pinautomaten uitgeschakeld.

Ik kon toen via tikkie betalen maar doe dat uiteraard als ik al bij de dame ben.

Duur lesje voor je helaas italo!
 
Laatst bewerkt:
Ik kon in de buurt geen pinautomaat vinden. Sowieso verdwijnen die dingen uit het straatbeeld. Geen probleem, ze stuurt wel een Tikkie. Die heb ik wel betaald voor ik binnen was, maar ik had haar daarvoor al ontmoet, en die date was echt geweldig.
Ze ontvangt in Alkmaar centrum en ik ken daar 6 pinautomaat locaties. Ze sluiten wel om 11 uur avond.

Als ik een goede eerste date met haar had gehad, zou ik haar ook hebben vertrouwd.

Ik hoop dat je je geld terug krijgt of dat je weer een geweldige date met haar hebt.
 
Hoi Djaylinn zelf even hier. Ik lees aardig wat over me zelf hier zowel positief als negatief... het is nooit mijn bedoeling geweest iemand een oor aan te naaien maar mijn familie gaat ten aller tijden voor. Verder wil ik alleen zeggen dat ik het iedereen naar zn probeer te maken en zelf ook geniet tijdens een date. Als de gene die zegt van mij een tikkie retour te krijgen.. app me dan even?!? 🤷🏽‍♀️
 
Hoi Djaylinn zelf even hier. Ik lees aardig wat over me zelf hier zowel positief als negatief... het is nooit mijn bedoeling geweest iemand een oor aan te naaien maar mijn familie gaat ten aller tijden voor. Verder wil ik alleen zeggen dat ik het iedereen naar zn probeer te maken en zelf ook geniet tijdens een date. Als de gene die zegt van mij een tikkie retour te krijgen.. app me dan even?!? 🤷🏽‍♀️
Kijk @Italo even appen🫣
 
Ja, dan weet ik wie het is en waar het over gaat he en als het indd klopt dan zal ik dat zeker oplossen. Neem aan dat een tikkie ontvangen is via WhatsApp en mijn nr staat op de site dus zo moeilijk ben ik niet te bereiken.
 
En dat bedoel ik met hoor en wederhoor. Een levensmotto. Natuurlijk ben ik geneigd de wandelaar hier op zijn woord te geloven. Maar ik mis vaak dan toch de andere kant van het verhaal, die van de betreffende dame 🤔 Hier lijkt de aap dan ook uit de mouw te komen.
Zo te zien gemakkelijk oplosbaar, is zo een nadelig bericht hier op dit forum wel nodig geweest ?
 
En dat bedoel ik met hoor en wederhoor. Een levensmotto. Natuurlijk ben ik geneigd de wandelaar hier op zijn woord te geloven. Maar ik mis vaak dan toch de andere kant van het verhaal, die van de betreffende dame 🤔 Hier lijkt de aap dan ook uit de mouw te komen.
Zo te zien gemakkelijk oplosbaar, is zo een nadelig bericht hier op dit forum wel nodig geweest ?
Geen idee, ik trek geen partij, ze hebben allebei wat te "verliezen" namelijk. Beste is om het zelf te ervaren
 
Terug
Bovenaan Onderaan