Recensie Djaylinn, Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Men kan op dit forum echt een dame naar zijn moer schrijven.
italo zal ook gereageerd hebben toen het mis liep. Dames zoals Djaylinn krijgen echter honderden berichten per dag. In dit geval ben ik er ook van overtuigd dat er hier gewoon iets mis is gegaan. Fijn dat het nu zo loopt en tof dat Djaylinn hier op haar manier reageerd. Dat zegt ook veel over haar !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar maanden geleden deze schoonheid bezocht. Djaylinn is erg aardig en ziet er goed en schoon uit. Goed discrete ontvangstlocatie in alkmaar centrum, dichtbij was er een parkeergarage, redelijke prijs maar erg smal. Pijpen zonder condoom en seks was geweldig, ze lijkt er echt van te genieten en geeft een goede mix van gfe en pse.
 
Bent u er zelf bij geweest ?
Weet u exact hoe het is gegaan ?
Heeft u hoor en wederhoor gepleegt ?
Zou wat voorzichtig zijn met dit soort vooroordelen.
Zie #32
 
Laatst bewerkt:
T zelfde kan ik van jou zeggen, waarom de dame zo hard verdedigen als je zelf nog niet bij haar bent geweest.

Je schrijft dat het onnodig was om hier op het forum te schrijven dat mevrouw:
1. een tikkie heeft gestuurd voor een hele date (wat laten we eerlijk zijn niet bepaald goedkoop is)
2. vervolgens de date heeft gecanceld en niks meer van zich heeft laten weten.

Maar als deze review niet was geschreven twijfel ik sterk of meneer ooit wat zijn van geld zal hebben teruggezien.

Wellicht dat je argumenteert vanuit het punt dat dit een nare klant kan zijn die dit doet om mevrouw zwart te maken maar als ik zie hoe lovend hij daarvoor was moet er iets goed mis zijn gegaan in die korte tijd.
 
Mij bekruipt het gevoel dat u alle berichten over dit onderwerp niet leest en daarom hier de plank flink mis slaat. Volgens mij was mijn reactie #32 een poging tot verklaren en vrij neutraal. Heb enkel verondersteld en als mogelijk gehouden, heb niets geargumenteerd. Heb ook geen beschuldigingen aan de ander ge-uit. Heb gesteld "er is gewoon iets mis gegaan". Enkel vooraf in het algemeen gesteld en voor de bewustwording van wandelaars dat het een koud kunstje is om een dame hier helemaal kapot te schrijven. Is waarschuwend bedoeld. Uw reactie is nogal beschuldigend, terwijl manier van reageren van de dame hier het tegendeel bewijst. U verdraait hier mijn reactie ernstig om u zelf te maar te verdedigen. U weet er helemaal niets van of ik de dame wel of niet heb bezocht of gesproken.
Nogmaals; sommige dames krijgen honderden misschien wel duizenden berichten per dag, dan is het normaal dat sommige berichten niet gelezen wordt. Zie #32
Neem #38 maar nog eens goed ter harte, lees eerst eens alles goed, voordat u iets in de ether gooit
 
Laatst bewerkt:
Collega's, ik had een afspraak met Djaylinn (dacht ik). Na 45 minuten wachten omdat er steeds vertraging was, door waarschijnlijk andere wandelaar, kon ik eindelijk naar binnen. Via de app was al het contact in het NL, maar ik trof een Spaanse dame die geen woord NL of Engels kon spreken. Omdat ze er op zich wel leuk uit zag toch maar 30 minuten gebleven ipv een uur maar het was geen 200 waard.

Ik wilde juist na de positieve reviews hier een keer Djaylinn ontmoeten. Maar ik ga verder geen nieuwe poging meer ondernemen. Dubbelcheck dus even wie je gaat ontmoeten.
 
Beetje lullig maar zal het hier nogmaals uitleggen als je dit op prijs stelt.. zoals ik al eerder aangaf moest ik om bepaalde reden onverwachts naar mijn fam toe. Omdat u al onderweg was en het best een ritje was wilde ik u niet teleur stellen of zelfs helemaal voor niets laten komen en heb ik mijn zeer knappe spaanse/Peruaanse vriendin u laten ontvangen. Erg jammer dat jendit zo opnemen manier neer wilt zetten maar no hard feedings X Djaylin
 
Beetje lullig maar zal het hier nogmaals uitleggen als je dit op prijs stelt.. zoals ik al eerder aangaf moest ik om bepaalde reden onverwachts naar mijn fam toe. Omdat u al onderweg was en het best een ritje was wilde ik u niet teleur stellen of zelfs helemaal voor niets laten komen en heb ik mijn zeer knappe spaanse/Peruaanse vriendin u laten ontvangen. Erg jammer dat jendit zo opnemen manier neer wilt zetten maar no hard feedings X Djaylin
Laat dit dan ook weten, en vraag of hij het goed vindt dat hij afspreekt met jouw vriendin in plaats van jou. In plaats van zoals nu niks te zeggen en dan maar jouw vriendin hem te laten ontvangen.
 
Heren, deze dame (of de vervangende dame die geen nl/eng spreekt) staat nu online onder de naam Carmen in Alkmaar. Ze gebruiken daarbij foto's van een andere Carmen die wel NL spreekt.
Ik ben er helaas ingetrapt. Ontvangst is in een flat met meerdere mensen aanwezig. Sex was goed, alleen was het niet de dame die je verwacht. En spreekt dus geen NL of Engels. Wees gewaarschuwd.
 
advertentie staat weer online. Dat ze lol heeft in haar werk, dat wil ik geloven, maar ze zal het toch (in de eerste plaats) voor het geld doen en niet voor de lol.
Ze vraagt ook een bedrag dat voor veel wandelaars niet bepaald lollig is, te weten 300 euro voor een uur. Misschien is dat het wel waard hoor, maar het is an sich toch best wel een flink bedrag.
Gevalletje uitbuiting, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan